Gå til innhold

Kan jeg virkelig ikke ha mer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
266 kort støtter ikke T-bred CPU'er...det var iallefall svaret jeg fikk da jeg kjøpte Demo MSI KT266a HK fra startit...så jeg fikk likegodt ett KT3Ultra2 istedet :)

da støtter kortet bare palominoprosessorer og disse er det vanskelig å få tak i siden de er utdaterte

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har et K7T266PRO2 Kort fra MSI

Det står CPU : Supports 800MHz up to 1800+ MHz processor..

Hva for noe?`

Dette er da et ganske nytt Hovedkort også..

Nei, det er et relativt gammelt og utdatert kort.

Edit: Link

Edit: Fjernet noe som ikke stemte...

Endret av Snorre123
Lenke til kommentar
266 kort støtter ikke T-bred CPU'er...det var iallefall svaret jeg fikk da jeg kjøpte Demo MSI KT266a HK fra startit...så jeg fikk likegodt ett KT3Ultra2 istedet :)

Det som er litt rart da egentlig er at jeg kjører et KT133 med xp1800+ @ akkurat det det skal være; xp1800+ tbred =)

Lenke til kommentar

Det som er litt rart da egentlig er at jeg kjører et KT133 med xp1800+ @ akkurat det det skal være; xp1800+ tbred =)

ja ok, da vet ikke jeg... da fikk jeg ett nyere HK gratis fordi butikken ikke vet bedre :)

Lenke til kommentar

MSI KT266 PRO2 støtter bare T-bird & Palomino (det har jeg funnet ut på den HARDE, FÆLE måten (nytt hovedkort kommer imorgen *sukk*)).

Noen som vil kjøpe et MSI KT266 pro2 med tilhørende 1.4ghz tbird og kjøleribbe (uten vifte)? Utropspris kr. 1,-, selges til høystbydende ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...