Edru Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Midnight Choir. Er vel eneste vokalisten som klare å få frem gåsehud på meg. Han synger med sjel, man kjenner virkelig at han synger. (selfølgelig er det jo mange andre som har bra vokal, men JEG synes nå Paal Flaata har den feteste vokalen) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Anders Fridén (In Flames) har fet stemme i de råere partiene, men de rolige partiene takler han ikke like godt. Da synes jeg Bjørn Strid i Soilwork er bedre. En annen bra er Frediablo fra Deride og Grimfist. Han synger tøft! Men de beste innen sjangerne Hard rock og metal, er uten tvil Bruce Dickinson og Phil Anselmo (fra Cowboys....og utover). I rock generelt er det vanskelig å komme utenom Freddie Mercury. mvh Pantera Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dimmu Borgir Metallica Cannibal Corpse Blind Guardian ACDC Pantera Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Også Cradle of filth da. Må ikke glemme Dani Filth. Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Corey i Slipknot er faktisk svært flink til å synge i tillegg til at jeg synes han har fet vokal. Ellers er jo Pelle i The Hives noe for seg selv og vokalisten i Misfits i American Psycho CD'en. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Corey i Slipknot er faktisk svært flink til å synge i tillegg til at jeg synes han har fet vokal. Ellers er jo Pelle i The Hives noe for seg selv og vokalisten i Misfits i American Psycho CD'en. For å være i den sjangeren den er i, er Slipknot sin vokalist overaskende flink.. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Nirvana Kurt Cobaine? RIP! eller Vokalisten til Nightwish! Endret 17. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
kiske Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 det VAR jo uten tvil HELLOWEEN!!! Ikke bare at Kiske var verdens feteste vokalist, men før det hadde de Kai Hansen som må være den nest beste!! Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Synes vokalisten i Iron Maiden, Bruce Dickinson er den feteste vokalisten. Stemmen hans passer perfekt til Maidens rytmer og gitarer. Han kalles jo ikke Bruce "Air-raid" Dickinson for ingenting! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Er det mulig at ingen har fortalt meg om Dave Matthews før nå? Anyway, for en stemme.. Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 John Fogerty i Creedence Clearwater Revival Begge i AC/DC Han i Asphalt Ballet Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 det VAR jo uten tvil HELLOWEEN!!!Ikke bare at Kiske var verdens feteste vokalist, men før det hadde de Kai Hansen som må være den nest beste!! Enig! KISKE!!! Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Lemmy i Motorhead har artig vokal, selv om et helt album med den blir i meste laget. Og så har vi jo selvsagt Freddie Mercury i Queen som nevnt før - Stemmen hans og gitaren til May går hånd i hånd. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nirvana Kurt Cobaine? RIP! eller Vokalisten til Nightwish! Kurt Cobaine Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ja han var/er helt rå! Han som egentligt er hele "nirvana" da!!!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vokalen til Dream Theatre er tiltider GRUSOM, har noen hørt deres cover av Master of Puppets (live) feks? Tragisk... Holdt på å dø på meg når jeg hørte det sjøl Vel, nå tror jeg faktisk de var ganske "uheldig" med den sangen der på det tidspunktet (hvis vi tenker på samme video). James LaBrie er egentlig driiitflink til å synge, noe man oppdager etter å ha sveipet gjennom et par av de "gamle" sangene til DT. Hvis du av en eller annen merkelig grunn skulle synes LaBrie synger dårlig, så tar DT dette glatt igjen ved å ha en av verdens beste gitarist (John Petrucci). Jeg kan jo også legge til at Jordan Rudess (keyboard), Mike Portnoy (trommis), og John Myung (bass) er ranket rimelig høyt. Forøvrig kan jeg si at jeg digger stemmen til vokalisten i Muse, den er så særegen på en helt spesiell måte. Vokalisten i Placebo er også ganske dugendes Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Zack De La Rocha fra Rage Against the Machine. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Her er de jeg synest at synger best (både band og solo artister): Iron Maiden, Helloween, Ozzy, Kiss, Aerosmith, Dimmu Borgir (bedre Black-Metal stemme har jeg aldri hørt! Dessuten har bassisten en veldig god stemme), Slayer og til slutt ACDC (synd at vokalisten er død!). Kurt Nilsen har også en veldig god stemme, men musikken han lager er elendig. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Stereophonics (Kelly Jones) - den råeste, mjukeste, mest beroligende, mest rocka stemmen. Helt suveren. Radiohead (Thom Yorke) - også svært, svært bra. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) James Hetfield fra Metallica har en helt rå og allsidig stemme. Veldig bra Shagrath fra Dimmu Borgir har også en meget karakteristisk stemme, og jeg hører med en gang at det er han som "synger" (vræler) and the annual leifie goes to..... rlz! Endret 19. juni 2004 av rlz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå