Heineman Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Testament (Chuck Billy) Metallica (James Hetfield) Slayer (Tom Araya) Anthrax (Joey Belladonna) Queensryche (Geoff Tate) Danzig (Glenn Danzig) Muse (Matthew Bellamy) Dire Straits (Mark Knofler) Queen (Freddie Mercury) Pantera (Phil Anselmo) Led Zeppelin (Robert Plant) Iron Maiden (Bruce Dickingson) Metal Church (David Wayne) Disse er de beste etter min mening... Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Till Lindemann i Rammstein Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 phil collins i genesis, elsker stemmen hans i sangen "mama" Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Maynard James Keenan i Tool og A Perfect Circle. Prøv å "syng med han". Du vil ikke klare å holde ut like lenge som han, bare glem det. Det samme kan forsåvidt hvilken som helst operasanger, men denne mannen kan slå de også, han er unik på flere nivå. Se filmen hos Youtube Deilige Tori Amos gjør også en bra opptreden her, men det er når Maynard såvidt åpner kjeften at publikum hyler. Med god grunn. Lenke til kommentar
Encore Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Corey Taylor fra Slipnot og Mark Hunter fra Chimaira er mine favorittvokalister, ikke bare har de insanely fete stemmer, men de bruker den på en genial måte. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mange som har en god vokal, men når alt kommer til alt så er Tom Waits sjef over alle! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Till Lindemann i Rammstein Till er grom Dallas Toler-Wade fra Nile er og fin. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Till Lindemann [Rammstein] Trent Reznor [Nine Inch Nails] Phil Anselmo [Pantera] Nero Bellum [Psyclon Nine] Randy Blythe [Lamb of God] Corey Taylor [slipknot & Stone Sour] Andreas Bergh [Deathstars] Dez Fafara [Devildriver] Brian Hugh Warner [Marilyn Manson] Dani Filth [Cradle of Filth] Det var vel omtrent halvparten eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Heikki Pöyhiä[Twilightning] Mer eller mindre ukjent, men awesome! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Kanskje ikke et band, men jeg synes Beyoncè har en helt fantastisk stemme. Rett og slett et av de beste i verden. Endret 27. mars 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sakurai Atsushi (BUCK-TICK) Se filmen hos Youtube Satoshi (girugamesh) Se filmen hos Youtube Toshi (X Japan) Se filmen hos Youtube ..er de jeg tenker på. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har flere favoritter, og klarer ikke helt å bestemme meg for én spesiell... Jack White (The White Stripes, The Raconteurs) Jonathan Wolf (Why?) Paul McCartney (The Beatles) Beck Hansen (Beck) Alex Kapranos (Franz Ferdinand) Andrew VanWyngarden (MGMT) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Alex Rosen i GoGo Gorilla Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Min favorittvokalist er helt klart Daniel Gildenlöw fra Pain of Salvation. Mannen har så mange sider av seg selv, er så variert og samtidig unik. Han har en rekkevidde fra C2 til A5, altså kun to toner unna 5 oktaver. Nydelige screams, nydelig falsett, nydelige chants, nydelig clean stemme. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Skid Row! Sebastian Bach er jo fantastisk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Skid Row! Sebastian Bach er jo fantastisk. Signed. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Philip Hansen Anselmo (Pantera) John Bush (I Anthrax-perioden) Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Alex Rosen i GoGo Gorilla Han er hvertfall den feteste vokalisten Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bruce Dickinson - Iron Maiden Rob Halford - Judas Priest Jörgen Sandström - The Project Hate Lenke til kommentar
asab Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sebastian Bach, Rob Halford, og Axl Fucking Rose! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå