Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sikkert bare meg, men Khan-gutten høres anstrengt ut når han synger. Ikke spesielt bra etter min mening. Kjeedelig.

Skal være enig i at Khan sin vokal hørtes litt anstrengt ut i det klippet som ble vist. men jeg synes det er mte bedre på studio albumene. Det er jo bare min mening da.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Queens vokal er teknsik sett noe av det ypperste. Freddie har også en behagelig stemme. Av fete vokaler går jeg for: Kurt Cobain som synger for Nirvana. Mislikte stemmen hans noe så til de grader den første gangen jeg hørte ham, men han blir bare fetere og fetere for hver dag som går. Synes også at de hese, raspende stemmene til: Rod Stewart, Mick Hugh og Chris Slade er fete. Også han som synger for Smashing Punpkins, også... Nei, nå er det vel på tide at jeg gir meg her.

Lenke til kommentar

Søren! Nå er jeg virkelig trøtt. Har jo glemt mange slevsagte vinnere her! Bruce Springsteen. Han synger med sjel og har en helt unik stemme. Om du ikke synes han er flink så bør du høre på albumene: Darkness on the edge of town, The River og Nebraska. Axl Rose. Han har også en særpreget stemme som passer til musikken Guns and roses spiller. Hør hvordan han tar i på Paradise city, November rain og andre komposisjoner. Han er kanskje ikke så teknisk flink, men jeg liker måten han synger på. Vokalisten i Canned Heat har også ganske fet stemme! Elvis Presley, Johnny Cash, den nasale og inderlige stemmen til John Lennon, Alice Cooper, Robert Plant, Ozzy, James Hetfield og Mick Jagger har alle fete vokaler på hver sin måte. Oobs, holdt nesten på å glemme Bono! U2 er ikke akkurat ynglingsbandet mitt, men jeg innrømmer gjerne at Bono teknisk sett synger herlig. Liker godt vokalisten i Scorpions. Da skulle vel jeg ha husket de fleste. Mangler kun Chuck Berry og enkelte obskuriteter fra 50-årene som dere sikkert ikke er interessert i uansett.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...