Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Scar Symmetry og Soilwork så klart! Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det er sikkert bare meg, men Khan-gutten høres anstrengt ut når han synger. Ikke spesielt bra etter min mening. Kjeedelig. Skal være enig i at Khan sin vokal hørtes litt anstrengt ut i det klippet som ble vist. men jeg synes det er mte bedre på studio albumene. Det er jo bare min mening da. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Min favoritt på vel bli Dave Grohl i Foo Fighters! Lenke til kommentar
yssi83 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Chris Cornell anno Soundgarden, (tapt seg litt i det siste, men framleis rå) Jim Morrison, The Doors Layne Staley, Alice in Chains Maynard, Tool Robert Plant, Led Zeppelin Mike Patton, Faith no More, Tomahawk, Fantomas Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Zack de la Rocha i Rage Against The Machine er en soleklar 1er!! Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Disturbed4life!verdens beste band<3 david ruler Må si meg enig i den Lenke til kommentar
mnbvcxz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bandene som Janis Joplin sang i hadde den feteste vokalen! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 The Killers sin og Foo Fighters Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Screaming: 1:Olve "Abbath" Eikemo 2:Grutle Kjellson 3:Kristoffer "Garm" Rygg Death Grunts: 1:Mikael Åkerfledt 2:Peter Tagtgren 3:Karl Sanders Roy Khan beste clean vokalen jeg har hørt ved siden av Axl Rose fra Guns N Roses Lenke til kommentar
jocha Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 led zeppelin, helt rå stil. liker bon jovi oxo. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er blitt veldig glad i Sabaton i det siste, mest p.g.a Joakim (vokalisten) Jeg får en sånn viking følelse vær gang jeg hører stemmen hans. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bandene som Janis Joplin sang i hadde den feteste vokalen! Hear you there. Andre band som har brenntøff vokal er - Queen - Judas Priest - Slayer - Audioslave - Pearl Jam - The Who - Black Sabbath (både Ozzy og Dio, men mest Ozzy) - Pantera - Opeth - Motorhead Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Iron maiden, RATM og SOAD. PASSTA! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Queens vokal er teknsik sett noe av det ypperste. Freddie har også en behagelig stemme. Av fete vokaler går jeg for: Kurt Cobain som synger for Nirvana. Mislikte stemmen hans noe så til de grader den første gangen jeg hørte ham, men han blir bare fetere og fetere for hver dag som går. Synes også at de hese, raspende stemmene til: Rod Stewart, Mick Hugh og Chris Slade er fete. Også han som synger for Smashing Punpkins, også... Nei, nå er det vel på tide at jeg gir meg her. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Mike Patton er fet på de fleste områder, i hvert fall når det kommer til musikk. Liker det meste han har gjort i alle bandene han har vært med i. Han har et utrolig bredt spekter. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Søren! Nå er jeg virkelig trøtt. Har jo glemt mange slevsagte vinnere her! Bruce Springsteen. Han synger med sjel og har en helt unik stemme. Om du ikke synes han er flink så bør du høre på albumene: Darkness on the edge of town, The River og Nebraska. Axl Rose. Han har også en særpreget stemme som passer til musikken Guns and roses spiller. Hør hvordan han tar i på Paradise city, November rain og andre komposisjoner. Han er kanskje ikke så teknisk flink, men jeg liker måten han synger på. Vokalisten i Canned Heat har også ganske fet stemme! Elvis Presley, Johnny Cash, den nasale og inderlige stemmen til John Lennon, Alice Cooper, Robert Plant, Ozzy, James Hetfield og Mick Jagger har alle fete vokaler på hver sin måte. Oobs, holdt nesten på å glemme Bono! U2 er ikke akkurat ynglingsbandet mitt, men jeg innrømmer gjerne at Bono teknisk sett synger herlig. Liker godt vokalisten i Scorpions. Da skulle vel jeg ha husket de fleste. Mangler kun Chuck Berry og enkelte obskuriteter fra 50-årene som dere sikkert ikke er interessert i uansett. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Freddie Mercury i Queen, M. Shadows (Matthew Charles Sanders) I Avenged Sevenfold...Dave Grohl også da! OOPS la merke til at dette ble en rimelig stor bump.. Endret 8. november 2008 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Alice in Chains. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Stonegard hadde den feteste. Lett. Endret 9. november 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå