oOF Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er sikkert bare meg, men Khan-gutten høres anstrengt ut når han synger. Ikke spesielt bra etter min mening. Kjeedelig. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg er enig. Khan er på flere måter like slitsom å høre på som James LaBrie. Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jonas Bjerre i Mew Vet ikke om han er den feiteste akkurat, men han har verdens fineste stemme, etter min mening! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Alexi Laiho - Children of Bodom Det der kan du da ikke mene? Alexi er god på gitar, men mikrofonen kan han godt holde seg unna. Bodom hadde blitt så uendelig mye bedre med en skikkelig vokalist. Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 LETT: Kristoffer Rygg aka GARM/trickster G/God Head Dette er altså vokalisten i ULVER. Han kan skrike (typ black metal) Han kan synge rimelig lyst Han kan skape epic stemning med mørk stemme of d00m Han kan synge "varmt" eller wth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vokalisten i Canned Heat har sjukt fet stemme. ^^ Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Disarmonia Mundi's vokalist Ettore Rigotti. Han synger helt rått syns jeg. Kjempe bra clean vokal. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Bjarne Brøndbo er den fe(i)teste vokalisten Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Joshua Homme i Queens of the Stone Age. Se spesielt fra 5:20 - 6:20 Endret 10. mai 2008 av Emoel Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Disturbed4life! verdens beste band<3 david ruler Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Synes Axl Rose har en kul vokal, også han Jack Black Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Helt klart Axl Rose punktum finale Hahaha. Funny med det ? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Disarmonia Mundi's vokalist Ettore Rigotti. Han synger helt rått syns jeg. Kjempe bra clean vokal. er vell vokalisten i soilwork som synger clean der vell?? bjørn streed eller hva han heter husker det ikke atm Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vokalisten i Canned Heat har sjukt fet stemme. ^^ HAHAHAHA!!! XD XD Men mine stemmer er: Burton C. Bell - Fear Factory Pasi Koskinen - ex-vokalist av Amorphis Mike Olender - Burnt By The Sun Jonathan Davis - Korn Jens Kidman - Meshuggah Tommy Hjelm - Insense Øyvind Osa - El Caco Torgrim Torve - Stonegard Corey Tailor - Slipknot Troy Sanders - Mastodon Phil Anselmo - Pantera/Down Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg synes Maxim i The Prodigy har fet stemme/vokal. Er et eller annet med stemmen hans jeg digger Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Queen, The Gossip og HIM. Freddie Mercury, Beth Ditto og Ville Valo altså. Tre fantastiske personer. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Disarmonia Mundi's vokalist Ettore Rigotti. Han synger helt rått syns jeg. Kjempe bra clean vokal. er vell vokalisten i soilwork som synger clean der vell?? bjørn streed eller hva han heter husker det ikke atm Hmmm, både Bjørn Strid(aka Speed) og Ettore Rigotti kjører clean vocals, men mener at det er hovedsaklig Speed som pleier å ha clean vocals som oftest Endret 20. mai 2008 av enox Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Disarmonia Mundi's vokalist Ettore Rigotti. Han synger helt rått syns jeg. Kjempe bra clean vokal. er vell vokalisten i soilwork som synger clean der vell?? bjørn streed eller hva han heter husker det ikke atm Björn og Ettore deler på clean vocals. Ettore har faktisk mye av clean vocalene iværtfall i noen av fragments of d-generation sangene. Gleder meg til det nye albumet deres, da blir det bare Ettore og Claudio Endret 20. mai 2008 av Haventh Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Favoritt vokalene mine i metal sjangeren er vel.. Phil Anselmo - Pantera Tom Araya - Slayer Er og også veldig fan av Maynard (Tool) og Chris Cornell (audioslave/soundgarden) Lenke til kommentar
Groet Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Clutch! Neil Fallon er RÅ!! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå