sluffy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Selv om jeg har sagt noe før får jeg vel lov å snakke igjen. Moonspell og Tiamat har tøffe vokaler Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Synes de beste vokalene tilhører: -IRON MAIDEN (Bruce Dickinson ) -Queen (Generelt) -U2 (Bono) -Nirvana (Curt Cobain) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Beste grØnsj vokalist: Soundgarden nirvana (sjøl om han egentlig sang dårlig blei det fett) Beste "snåle" stemme: Tool Radiohead Beste "sinte" vokal: Rage against the machine (you gotta love De La Rocha) System of a down Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Beste "snåle" stemme: Tool Radiohead snål?? har du røyka sokkene dine? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det som er ment er at bandet har vokalister med et usedvanlig særpreg. Noke som for øvrig er veldig bra Lenke til kommentar
herpel Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det må jo bare være Dina og puppedama Tine eller var det Tina? Helt vannvittig bedritent møl, skulle deportert blondine bimboene til Sibir for all framtid! Men, Bruce Springsteen er The King! 'Human Touch' - nydelig.... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Serj Tankian / System of a Down må bare si meg enig der, vokalisten til system of a down er jo helt syyk! (med tanke på låter som f.eks Johnny ;P) Sjøl mener jeg no at NIGHTWISH sin Tarja Turunen og IRON MAIDEN sin Bruce Dickinson har de desidert tøffeste vokalene!! Er forsåvidt enig i at Tarja Turunen er flink, og jeg digget Nightwish før, men jeg synes låtene deres er så forbanna like hverandre.. liksom akkurat det samme hver gang... Ellers, så må jeg bare si meg enig i at BruceBruce rocker! (deg skal også nevnes at Blaze eier Clansman, og at hr. DiVito eier alle låtene på "Iron Maiden"! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Beste "sinte" vokal: Rage against the machine (you gotta love De La Rocha) System of a down Serj Tankian er ikke alltid sint da... Det variere veldig fra sang til sang.. Backup vokalen Malakian(Gitaristen) er heller ikke så værst! og visste du at Shavo(Bassisten) også synger? (kun på live da, trot eg) Zack de la Rocha har en ekstremt energisk og sint vokal, ingen tvil. Når du hører stemmen hans får du nesten lyst til å føre revelusjon Zack de la Rocha(ikke RATM) skal slippe album om ikke så lenge, det samme skal System of a Down! Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Synes de beste vokalene tilhører:-IRON MAIDEN (Bruce Dickinson ) -Queen (Generelt) -U2 (Bono) -Nirvana (Curt Cobain) amen ! heeelt enig i det der Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det som er ment er at når Serj Tankian synger er han stort sett sint. Greit nok, alle band har sine rolige parti...nesten, men når han tar i, då er han sint og det er bra...for all del Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hmmm... Syns det er merkelig at så mange nevnte Alexi Laiho. Klart, fyren er jo GUD på gitar, men mikrofonen burde han holde seg langt unna. Spesielt der han prøver seg på ren vokal, som i Rebel Yell coveret... Tarja fra Nightwish har jo en enorm stemme men det fins nesten ingen variasjon. Anngående Anders Fridèn... Han var bra på de tidligere albumene, men hans senere gnål er fryktelig! *anders synger* "You... you live in a dream world..." Mine favorittvokalister...: Geoff Tate (Queensrÿche) Simen Hestnæs (Borknagar/Dimmu Borgir) Garm (Borknagar/Arcturus) Vintersorg (Vintersorg/Borknagar) Russel Allen (Symphony X) Fyren fra Rammstein Mikael Åkerfeldt (Opeth) Mikael Stanne (Dark Tranquillity/In Flames) Jon Nödtvedt (Dissection) .. Og så blir jeg mobbet fordi jeg syns James LaBrie er bra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Smashing Pumpkins, Flogging Molly (er ikke nødvendigvis flink, men irsk eier alt), Barenaked Ladies, The Eagles, Sex Pistols , Queen, Cream, REM, OZZY! og Korn har de råeste/flinkeste vokalistene Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Russell Allen i Symphony X Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Serj Tankian / System of a Down og at hr. DiVito eier alle låtene på "Iron Maiden"! er det ikke Di Anno du mener Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 foo fighters, ozzy og helloween Lenke til kommentar
Eyeless Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Metallica's James Hetfield er kongen! The best male frontleader of all bands in history. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Mine favoritter: Serj Tankian / System of a down - Superkjempebra Till Lindemann / Rammstein James Hetfield / Metallica Anthony Kiedis / Red hot chili peppers Chris Cornell / Audioslave Supre vokalister. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Toto, Dream Theater, Limp Bizkit kanskje.. hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå