Jernlov Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Bruce har en utrolig stemme. Ingen kan nå høyder som han. Måten han synger på bringer alltid fram budskapet i sangen på en veldig bra måte. 8170561[/snapback] Rob Halford er ørten ganger bedre, både objektivt og subjektivt. 8170618[/snapback] Nei, subjektivt. Uansett, synes det meste går på hvilket band man liker her, og ikke nødvendigvis hvem som faktisk er best 8176165[/snapback] Sett de to i ett rom og be de gjøre visse vokale øvelser med dommerpanel og se hvem som vinner. Bruce beundrer han til og med. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Sett de to i ett rom og be de gjøre visse vokale øvelser med dommerpanel og se hvem som vinner. 8177634[/snapback] Vil du at Halford skal gråte du etter et bittert tap, du'a? Endret 17. mars 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Nei, subjektivt. Uansett, synes det meste går på hvilket band man liker her, og ikke nødvendigvis hvem som faktisk er best 8176165[/snapback] Sett de to i ett rom og be de gjøre visse vokale øvelser med dommerpanel og se hvem som vinner. Bruce beundrer han til og med. 8177634[/snapback] So? Det blir ikke mer objektivt bare fordi du mener det. Ettersom jeg kan være uenig, og jeg er det, er det subjektivt Endret 17. mars 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Elsker Dave Mustain... Megadeth Spesielt i de roligere sangene dems. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hør disse Judas Priest - Blood Red Skies | Album: Ram It Down Judas Priest - Freewheel Burning | Album: Defenders Of The Faith Judas Priest - Before The Dawn | Album: Hell Bent For Leather Judas Priest - A Touch Of Evil | Album: Painkiller Judas Priest - Living After Midnight | Album: British Steel Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Å ønske hverandre døde fordi man ikke deler samme musikksmak er ikke annet enn sykt. Noen innlegg er slettet. Ytterligere innlegg av samme karakter kan føre til utestengelse. Moderatoravgjørelser skal IKKE kommenteres i denne tråden. Send PM om det er noe. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Noen fete: Joey Ramone Eddie Vedder Caleb Followill Michael Stipe Kurt Cobain John Ondrasik Cinjun Tate (Johnny Cash) (Kurt Nilsen) Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Rob Halford har tapt seg veldig de siste årene, etter min mening. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 De fleste band som er sett på som gode har en god vokalist. Hvis jeg skal nevne noen kan jeg si, Metallica, Muse, Disturbed og Seigmenn. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 De fleste band som er sett på som gode har en god vokalist. 8180726[/snapback] Det er vel strengt tatt band DU synes at har ein god vokalist, ikkje band som har ein objektivt sett god vokalist. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Audioslave (Chris Cornell?) og Tool... 7942915[/snapback] Helt enig, men føler at jeg må legge til Mika og Red Hot Chilli Peppers' vokalist(veit ikke hva han heter). 8170657[/snapback] Anthony Kiedis (RHCP) er jo ikke en flink vokalist? Jeg er en rielig hardcore RHCP-fan, men jeg mener ikke at han har en stemme man kan sette i same bås som Maynard James Keenan(Tool, APC). Han har fin flow i det han synger/rappe da. Han treffer tonene liksom, men det er ikke en sånn WOOOW stemme. Synes jeg da. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Enig, og RHCP er yndlingsband nr. 2 hos meg. Men dette er mer en popularitetskonkurranse enn hvem som egentlig faktisk er best, synes da jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Anthony Kiedis (RHCP) er jo ikke en flink vokalist? Jeg er en rielig hardcore RHCP-fan, men jeg mener ikke at han har en stemme man kan sette i same bås som Maynard James Keenan(Tool, APC). Han har fin flow i det han synger/rappe da. Han treffer tonene liksom, men det er ikke en sånn WOOOW stemme. Synes jeg da. 8187479[/snapback] I mine øyne har han en ufattelig flat og kjedelig stemme. Om en virkelig god og spennende vokalist er en stor flott grønn eng, med herlig dyreliv, er Kiedis en asfaltert flate uten annet liv enn en og annen mark. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Takk, det var hyggelig å vite. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Conor Oberst fra Bright Eyes har en sinnsykt deilig stemme. Også kan det nevnes at han ikke ser så halvgæern ut også. Men det er bare et pluss. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Glemte nesten å nevne han karen Mr. Bungle og tomahawk. Klin gæren kar. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Glemte nesten å nevne han karen Mr. Bungle og tomahawk. Klin gæren kar. 8193291[/snapback] Mike Patton ja. Bra kar det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sett de to i ett rom og be de gjøre visse vokale øvelser med dommerpanel og se hvem som vinner. 8177634[/snapback] Vil du at Halford skal gråte du etter et bittert tap, du'a? 8177901[/snapback] Halford er nok bedre. Jeg har hørt på Painkiller og British Steel den siste tiden, og Halford har helt rå stemme, fet thrashstemme på på tittellåta på Painkiller, og han når høyere toner enn Dickinson. Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 John Lydon aka Johnny Rotten hadde en dritgod stemme i Sex Pistols. Andre er Bruce Dickson I maiden, Joe Strummer i the Clash Bon Scott i AC/DC, og Brian johnson. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Queen, har vel en ganske så bra vokal? Nei, jeg er ingen musikkekspert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå