Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?


Anbefalte innlegg

Bruce har en utrolig stemme. Ingen kan nå høyder som han. Måten han synger på bringer alltid fram budskapet i sangen på en veldig bra måte.

8170561[/snapback]

Rob Halford er ørten ganger bedre, både objektivt og subjektivt.

8170618[/snapback]

Nei, subjektivt.

 

Uansett, synes det meste går på hvilket band man liker her, og ikke nødvendigvis hvem som faktisk er best :hmm:

8176165[/snapback]

Sett de to i ett rom og be de gjøre visse vokale øvelser med dommerpanel og se hvem som vinner. Bruce beundrer han til og med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, subjektivt.

 

Uansett, synes det meste går på hvilket band man liker her, og ikke nødvendigvis hvem som faktisk er best  :hmm:

8176165[/snapback]

Sett de to i ett rom og be de gjøre visse vokale øvelser med dommerpanel og se hvem som vinner. Bruce beundrer han til og med.

8177634[/snapback]

So?

Det blir ikke mer objektivt bare fordi du mener det.

Ettersom jeg kan være uenig, og jeg er det, er det subjektivt ;)

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

:roll:

 

Hør disse

Judas Priest - Blood Red Skies | Album: Ram It Down

Judas Priest - Freewheel Burning | Album: Defenders Of The Faith

Judas Priest - Before The Dawn | Album: Hell Bent For Leather

Judas Priest - A Touch Of Evil | Album: Painkiller

Judas Priest - Living After Midnight | Album: British Steel

Lenke til kommentar
Audioslave (Chris Cornell?) og Tool...

7942915[/snapback]

Helt enig, men føler at jeg må legge til Mika og Red Hot Chilli Peppers' vokalist(veit ikke hva han heter).

8170657[/snapback]

 

Anthony Kiedis (RHCP) er jo ikke en flink vokalist? Jeg er en rielig hardcore RHCP-fan, men jeg mener ikke at han har en stemme man kan sette i same bås som Maynard James Keenan(Tool, APC). Han har fin flow i det han synger/rappe da. Han treffer tonene liksom, men det er ikke en sånn WOOOW stemme. Synes jeg da.

Lenke til kommentar
Anthony Kiedis (RHCP) er jo ikke en flink vokalist? Jeg er en rielig hardcore RHCP-fan, men jeg mener ikke at han har en stemme man kan sette i same bås som Maynard James Keenan(Tool, APC). Han har fin flow i det han synger/rappe da. Han treffer tonene liksom, men det er ikke en sånn WOOOW stemme. Synes jeg da.

8187479[/snapback]

I mine øyne har han en ufattelig flat og kjedelig stemme. Om en virkelig god og spennende vokalist er en stor flott grønn eng, med herlig dyreliv, er Kiedis en asfaltert flate uten annet liv enn en og annen mark.

Lenke til kommentar
Sett de to i ett rom og be de gjøre visse vokale øvelser med dommerpanel og se hvem som vinner.

8177634[/snapback]

Vil du at Halford skal gråte du etter et bittert tap, du'a?

8177901[/snapback]

 

Halford er nok bedre. Jeg har hørt på Painkiller og British Steel den siste tiden, og Halford har helt rå stemme, fet thrashstemme på på tittellåta på Painkiller, og han når høyere toner enn Dickinson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...