voüshvaggi fyrsten Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Må si at: In Flames, Within Temptations, Stratovarius, RHCP, System of a Down, GNR, IRON MAIDEN, Metallica, Andy Irvine, Lorenzo, Oasis, Clawfinger, Queens of the Stoneage, TNT osv.. Har gode vokaler. De er mine favoritter innen musikk. Jeg liker annen musikk, men dette er de beste vokalistene! ** Spread the Disease Motherfuckers ** Endret 11. april 2004 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Men best? IMO burde de ha sparka fyren for lenge siden. jaja, min mening, din mening... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Chris Martin (Coldplay) Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Metallica seff! James Hetfield i Metallica er best Lenke til kommentar
sokk Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Matthew Barlow (ex-Iced Earth) Metallica såklart Cake Pink Floyd In Flames har ganske kul vokal ..og mer som jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Children of bodom Alexi wildchild Laiho Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 U2. Bono er rå. Neste gang dere er på karaoke: syng "Beautiful Day". Jeg skal vedde på at ingen klarer den knirkefritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Children of bodom Alexi wildchild Laiho Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Foo fighters, Nirvana, Metallica ( eller bare ramser jeg op yndlingsbanda mine nå hehe) Oh Han i blink 182 med den litt spesielle stemmen, han som starter det andre verset i I miss you med: where are you? Digg digg digg Tom Delonge det.. Lenke til kommentar
carnage Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Gorbag i "Emancer" har en utrolig spesiell, men rå vokal! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Freddie Bulsara også kjent som Freddie Mercury som sang i Queen (død) Kurt Cobain i NIRVANA er også kul. Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 U2. Bono er rå. Neste gang dere er på karaoke: syng "Beautiful Day". Jeg skal vedde på at ingen klarer den knirkefritt. ja U2 bruno er en flink vokalist ! Beautyful day er en PEN sang også da Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bruce Dickinson har vel den beste stemmen, blir jo regnet som en av de beste vokalistene, og når du har hørt han live skjønner du hvorfor. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Gunnhild i Gåte er bare helt rå... Har de tre nyeste platene til Blink 182, men jeg føler ikke at vokalen er deres sterkeste side. DeLonge er grei, Mark Hoppus burde latt sangen ligge... Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Muse WORD! Muse er genialt Muse har den jævligste vokalen på denne sida av olga marie mikalsen, og hun skråler nå grenseløst jævlig. Musikken til Muse er slett ikke ille men jeg fikser ikke 1 min med stemmen til vokalisten. Axl Rose, Tony Harnell of Gallagher brødrene er eksempler på elendige sangere også.... Endret 22. april 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Fremdeles hans mening. Endret 22. april 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå