Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns ikke noe særlig om vokalen til In Flames. Til growling er han OK, men til sånn "fin-synging" som dere kaller det, holder han ikke mål. Hørte Live in Tokyo-opptak for litt siden, der det høres ut som han sliter å holde toneleiet.

7320897[/snapback]

Enig :)

Lenke til kommentar
ICS Vortex(backup i Dimmu) er en ganske god vokalist :)

7321448[/snapback]

Yes, skjønner ikke hvorfor du ikke nevner noen av utgivelsene han er hovedvokalist på i steden, som:

Lamented Souls - Origin of Missery

Borknagar - The Archaic Course

Borknagar - Quintessence

Arcturus - Sideshow Symphonies

Lenke til kommentar

Hmm

Jeg ville satt opp etter sjangere.

I Trash Metal: Vokalisten i Susperia!

Maiden metal: Manowar! (har alltid mobba dette bandet, men hørte litt hos en kompis forleden, ganske grei vokal om du bare ser bort i fra at de klær seg helt for jævelig)

Goth: Pagans mind vokalisten

Kvinnelig?: Nightwish Tarja og hun i Arch Enemy

Lenke til kommentar

Ohh.. Det er så mange bra band der ute! Men jeg kan vel nevne band som Disturbed, Dark Tranquillity og Type O Negative. Ozzy har jo også et praktverk av en stemme da.

Av kvinnelige vokalister synes jeg at Sharon den Adel fra Within Temptation har en helt nydelig stemme. om en litt gnålete.

Lenke til kommentar
Syns ikke noe særlig om vokalen til In Flames. Til growling er han OK, men til sånn "fin-synging" som dere kaller det, holder han ikke mål. Hørte Live in Tokyo-opptak for litt siden, der det høres ut som han sliter å holde toneleiet.

7320897[/snapback]

Da de varmet opp for Priest i Spektrum var vokalisten i In Flames overraskende imponerende. Traff alle toner, skiftet masse mellom forskjellig stemmebruk, hadde masse kraft på syngingen, og growlet fantastisk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Benjamin Burnley i Breaking Benjamin har en herlig stemme.

Hamilton Leithauser har så utrolig bra trøkk, i the Walkmen.

Og selvfølgelig Chris Cornell i Audioslave, og tidligere Soundgarden.

:love:

EDIT: Justin Hawkins fortjener jo også en plass blant de feteste vokalistene.

Hadde kanskje vært spennende med en poll?

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Sier meg enig med min godeste Hkon i at Benjamin Burnley i Breaking Benjamin har en gudens stemme..

kommer ikke på så mange, men kan jo si at tidligere Span vokalist Jarle Bernhoft hadde noen trekk som var fantastiske og som jeg likte veldig godt. r.i.p span :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...