Seian Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Syns ikke noe særlig om vokalen til In Flames. Til growling er han OK, men til sånn "fin-synging" som dere kaller det, holder han ikke mål. Hørte Live in Tokyo-opptak for litt siden, der det høres ut som han sliter å holde toneleiet. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Syns ikke noe særlig om vokalen til In Flames. Til growling er han OK, men til sånn "fin-synging" som dere kaller det, holder han ikke mål. Hørte Live in Tokyo-opptak for litt siden, der det høres ut som han sliter å holde toneleiet. 7320897[/snapback] Enig Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 ICS Vortex(backup i Dimmu) er en ganske god vokalist Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 ICS Vortex(backup i Dimmu) er en ganske god vokalist 7321448[/snapback] Yes, skjønner ikke hvorfor du ikke nevner noen av utgivelsene han er hovedvokalist på i steden, som: Lamented Souls - Origin of Missery Borknagar - The Archaic Course Borknagar - Quintessence Arcturus - Sideshow Symphonies Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hmm Jeg ville satt opp etter sjangere. I Trash Metal: Vokalisten i Susperia! Maiden metal: Manowar! (har alltid mobba dette bandet, men hørte litt hos en kompis forleden, ganske grei vokal om du bare ser bort i fra at de klær seg helt for jævelig) Goth: Pagans mind vokalisten Kvinnelig?: Nightwish Tarja og hun i Arch Enemy Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hmmm... nok en gang vanskelig å plassere noen på pallen over andre, men uten å nevne alle gode som allerede er nevnt så vil jeg gjerne dra fram vokalistene i Scar Symmetry og Crematory. Jeg liker det dem får til. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ohh.. Det er så mange bra band der ute! Men jeg kan vel nevne band som Disturbed, Dark Tranquillity og Type O Negative. Ozzy har jo også et praktverk av en stemme da. Av kvinnelige vokalister synes jeg at Sharon den Adel fra Within Temptation har en helt nydelig stemme. om en litt gnålete. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Syns ikke noe særlig om vokalen til In Flames. Til growling er han OK, men til sånn "fin-synging" som dere kaller det, holder han ikke mål. Hørte Live in Tokyo-opptak for litt siden, der det høres ut som han sliter å holde toneleiet. 7320897[/snapback] Da de varmet opp for Priest i Spektrum var vokalisten i In Flames overraskende imponerende. Traff alle toner, skiftet masse mellom forskjellig stemmebruk, hadde masse kraft på syngingen, og growlet fantastisk. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nine Inch Nails Trent Reznor er fett.. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Liker forresten vokalen i Arch Enemy, at ei dame kan få ut slik fet lyd er utrolig rått! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vokalisten i Crash Test Dummies synger så dypt at man kan spekulere i om han har to par testikler. 7319976[/snapback] Brad Roberts ja. Digger den stemmen! Han er en av de beste, uten tvil! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Cypress Hill edit- kunne jo selvfølgelig tatt med at det var B-Real i CH jeg snakket om Endret 21. november 2006 av Bakkem Lenke til kommentar
vholen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Satyr og Blackie Lawless Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Han karn i Godsmack Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vokalisten i Crash Test Dummies synger så dypt at man kan spekulere i om han har to par testikler. 7319976[/snapback] Han sliter voldsomt live... så er nok littegranne tilgjort... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Mikael Åkerfeldt (Opeth) har en høy stjerne her i gården. Mannen går fra de villeste monsterbrøl til fløyelsstemme på et knips. Tøff growl og fin cleanvokal. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Synes Vokalisten i keep of kalessin har bra stemme satyr fra satyricon er veldig flink han i slipknot synes jeg er flink liker også veldig han som synger i susperia ! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Benjamin Burnley i Breaking Benjamin har en herlig stemme. Hamilton Leithauser har så utrolig bra trøkk, i the Walkmen. Og selvfølgelig Chris Cornell i Audioslave, og tidligere Soundgarden. EDIT: Justin Hawkins fortjener jo også en plass blant de feteste vokalistene. Hadde kanskje vært spennende med en poll? Endret 9. desember 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sier meg enig med min godeste Hkon i at Benjamin Burnley i Breaking Benjamin har en gudens stemme.. kommer ikke på så mange, men kan jo si at tidligere Span vokalist Jarle Bernhoft hadde noen trekk som var fantastiske og som jeg likte veldig godt. r.i.p span Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Growl: Dark Tranquillity Clean: Fabio Lione (Rhapsody) Midt i mellom: Alexi Laiho Også er jeg også litt svak for Vortex' vokal Endret 11. desember 2006 av zirzolan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå