Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvilket Band har den feteste VOKALEN?, Tja.. Er berre og finne fram badevekta det og gå rundt. "hahaha" Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Chris Martin i Coldplay er nok øverst på mi lista ja. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Varg Vikernes i Burzum. Enig.. den fyren er et musikalskt geni.. (bare synd at han har gitt opp Burzum..) Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Sir Russel Allen fra Symphony X. edit: Joa Nils Rue er god, men etter min smak så prøver han litt for hardt hele tida. Endret 29. mars 2004 av RolloThomasi Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Er ikke tvil, er det? Maynard James Keenan. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Må si meg enig med Paull her; Peter Steele fra Type O Negative. Feteste/tyngste/mørkeste/herligste! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Foo fighters, Nirvana, Metallica ( eller bare ramser jeg op yndlingsbanda mine nå hehe) Oh Han i blink 182 med den litt spesielle stemmen, han som starter det andre verset i I miss you med: where are you? Digg digg digg Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er ikke tvil, er det? Maynard James Keenan. uten tvil!!! fantastisk vokalist - > Tori Amos og Maynard i duett Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Symphony X (Russel) DIO (Dio, selvfølgelig) Dream Theater (LaBrie) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tja, Metallica, Audioslave/Soundgarden, Guns 'n' Roses.. ja, også de noe eldre da, Led Zeppelin, Nazareth osv. Er så mange. Også har vi jo de noe mer spesielle da. Bee Gees? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Paul Stanley- Kiss,selvfølgelig! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Johnny Cash, ingen over ingen ved siden Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Er det et band jeg virkelig ikke liker vokalen på, så er det Dream Theater. Det har plaget meg en stund, ettersom jeg synes musikken deres generellt er noe av det beste. må si meg enig her! Dream theatre har genial musikk! hadde ikke trengt vokal i det hele tatt. tips: sjekk heller ut LTE (liquid tension experiment) 3/5 av dream theatre spiller der dem her noen sinnsykt bra sanger uten vokal!! ellers synes jeg oxo zack i rage har tøff stemme David i Disturbed har uten tvil en av de beste metall stemmene for alle disturbed fans www.disturbed1.com bare hør på : conflict droppin plates fear the game liberate hør pa allt av Disturbed. Det er konge... David (Disturbed)We are the biggest underground metall band in the world. many have listen to our music, but they dont know who we are Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg vil faktisk også nevne Robert Stjärnström (tror ihvertfall det er han som synger) i Machinae Supremacy! Gratis nedlastbar musikk på siden. Anbefales Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Øyh! Det ENESTE jeg ikke liker med Machinae Supremacy er vokalen Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) syntes faktisk Varg Vikernes kansje har den styggest growl'en noensinne. men han var jo med å skape svartmetall til det det er. hadde ikke skjedd mye innenfor det miljøet hvis ikke øystein hadde blitt drept eller en av de peneste kirkene i norge hadde brent? Olve/abbath (immortal) og Johan Hegg har de kuleste grøvl-vokalene jeg vet om. kansje. er ikke helt sikker. det er så mye å ta av. Edit: skrivefeil Endret 11. april 2004 av rasgar Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Øyh! Det ENESTE jeg ikke liker med Machinae Supremacy er vokalen Likte den ikke i starten jeg heller. Men etter å ha hørt mer og mer på dem, har jeg etterhvert begynt å synes det er ganske så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå