Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?

Anbefalte innlegg

Ingen av de er spesielt "fete"

7148353[/snapback]

Din subjektive mening/andres subjektive mening :)

For å være litt mer on-topic så syns jeg at Olga i toy Dolls har en fet stemme.

7148581[/snapback]

He He Olga er topp! Så de var i Norge et eller annet sted, men husker ikke hvor. Noen som fikk med seg konserten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

James Hetfield og Axl Rose... barndomshelter!

Howard Jones - Killswitch Engage... STOR mørkhudet person med enormt kraftig stemme, både på grimming, skriking og clean vokal, forguder denne vokalisten!)

Chino Moreno - Deftones... spesiell vokal, med den råeste skrikingen ever.. Hør Deftones med "Teething" fra The Crow 2 soundtracken, vannvittig hærlig og rått, får nesten lyst å springe noen ned når jeg hører den :!:

Ellers.. verdens mest irriterende vokalist må jo være James La Brie i Dream Teather.. hmm.. :hmm: starte en ny tråd?

Lenke til kommentar
Ja vel, som du vil.. Så lenge du ikke vet jeg mente det, så er det greit for meg..

For Led Zep er ikke perfekt, og GN'R er ikke dritt.

7157215[/snapback]

Nei, Led Zeppelin var ikke perfekt, det har jeg så vidt jeg husker aldri påstått. Jeg kunne faktisk ha tenkt meg en annen vokalist, men bevares, Plant leverte varene.

Nei, Guns N' Roses er ikke dritt, selv om Axl Rose presser stemmen sin mer enn jeg presser mine indre organer etter et kebab-besøk. Guns N' Roses har sine øyeblikk, med noen gode riff og greie soloer, men for meg tar det aldri av.

Lenke til kommentar
Ja vel, som du vil.. Så lenge du ikke vet jeg mente det, så er det greit for meg..

For Led Zep er ikke perfekt, og GN'R er ikke dritt.

7157215[/snapback]

Nei, Led Zeppelin var ikke perfekt, det har jeg så vidt jeg husker aldri påstått. Jeg kunne faktisk ha tenkt meg en annen vokalist, men bevares, Plant leverte varene.

Nei, Guns N' Roses er ikke dritt, selv om Axl Rose presser stemmen sin mer enn jeg presser mine indre organer etter et kebab-besøk. Guns N' Roses har sine øyeblikk, med noen gode riff og greie soloer, men for meg tar det aldri av.

7161427[/snapback]

Er så evig glad jeg ikke deler ditt syn på den saken..

Jeg klør i allefall i fingra etter å spille luftgitar når jeg hører Sweet Child o' Mine solo'en.. :p

"Greie soloer"? Hah.. Mer enn greie, du ;)

Noen som leser "Tunes"-bladet? Se på lista over 40 beste soloer (i det nyeste nummeret.. Kom vel i august ellernoe).. Selvom det bare er ei liste.. I rest my case ;)

Lenke til kommentar
Noen som leser "Tunes"-bladet? Se på lista over 40 beste soloer (i det nyeste nummeret.. Kom vel i august ellernoe).. Selvom det bare er ei liste.. I rest my case ;)

7165123[/snapback]

Du mener det bladet som en liten jente kunne laget? Det er det værste møkkabladet som kommer i posten. Ikke rart jeg IKKE betaler for det, selv om det lumper innom en gang hver tredje måned...

Lenke til kommentar

7165123[/snapback]

Du mener det bladet som en liten jente kunne laget? Det er det værste møkkabladet som kommer i posten. Ikke rart jeg IKKE betaler for det, selv om det lumper innom en gang hver tredje måned...

7165508[/snapback]

Jeg betaler heller ikke for det, men jeg synes det er fint at noen nordmenn endelig prøver å lage et godt musikkblad.. Forresten så er det ikke de som har laget listen.. Lista oser av kvalitet :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...