Easthill Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ingen av de er spesielt "fete" 7148353[/snapback] Din subjektive mening/andres subjektive mening For å være litt mer on-topic så syns jeg at Olga i toy Dolls har en fet stemme. 7148581[/snapback] He He Olga er topp! Så de var i Norge et eller annet sted, men husker ikke hvor. Noen som fikk med seg konserten? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 De var på Felix i Lillehammer i mai hvertfall. Dumme meg bestilte for sent og fikk ikke billett Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kvinnelig: Portishead/Beth Gibbons Mannlig: Madrugada/Sivert Høiem Lenke til kommentar
Easthill Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 De var på Felix i Lillehammer i mai hvertfall. Dumme meg bestilte for sent og fikk ikke billett 7157745[/snapback] Hrmfpt... Det har jeg ikke fått med meg. Er født der... Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 James Hetfield og Axl Rose... barndomshelter! Howard Jones - Killswitch Engage... STOR mørkhudet person med enormt kraftig stemme, både på grimming, skriking og clean vokal, forguder denne vokalisten!) Chino Moreno - Deftones... spesiell vokal, med den råeste skrikingen ever.. Hør Deftones med "Teething" fra The Crow 2 soundtracken, vannvittig hærlig og rått, får nesten lyst å springe noen ned når jeg hører den :!: Ellers.. verdens mest irriterende vokalist må jo være James La Brie i Dream Teather.. hmm.. starte en ny tråd? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Nina Hagen fra Nina Hagen Band + en hel haug med andre prosjekter er helt vanvittig rå. Endret 27. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nina Hagen fra Nina Hagen Band + en hel haug med andre prosjekter er helt vanvittig rå. 7161042[/snapback] Den linken funket jo flott. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jævla allmusic: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&s...x66mpn39f8o~T00 Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vokalisten i Killswitch Engage! Sykt bra stemme Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja vel, som du vil.. Så lenge du ikke vet jeg mente det, så er det greit for meg.. For Led Zep er ikke perfekt, og GN'R er ikke dritt. 7157215[/snapback] Nei, Led Zeppelin var ikke perfekt, det har jeg så vidt jeg husker aldri påstått. Jeg kunne faktisk ha tenkt meg en annen vokalist, men bevares, Plant leverte varene. Nei, Guns N' Roses er ikke dritt, selv om Axl Rose presser stemmen sin mer enn jeg presser mine indre organer etter et kebab-besøk. Guns N' Roses har sine øyeblikk, med noen gode riff og greie soloer, men for meg tar det aldri av. Lenke til kommentar
sh- Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 James Hetfield i Metallica har rå stemme. Stemmen er litt anderledes nå, men fortsatt bra.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Passe irriterende at han må avslutte hver linje med "YAAH!" Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Passe irriterende at han må avslutte hver linje med "YAAH!" 7163724[/snapback] Hetfield? Har du hørt Matt Barlow? Haha, mest ekstreme YAHH/AHH/RAHH jeg har hørt. Are you guys ready to get fucking crazy-ahh? Prepare to be-ahh, VIOLATEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAHH! Ikke ille, faktisk artig. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja vel, som du vil.. Så lenge du ikke vet jeg mente det, så er det greit for meg.. For Led Zep er ikke perfekt, og GN'R er ikke dritt. 7157215[/snapback] Nei, Led Zeppelin var ikke perfekt, det har jeg så vidt jeg husker aldri påstått. Jeg kunne faktisk ha tenkt meg en annen vokalist, men bevares, Plant leverte varene. Nei, Guns N' Roses er ikke dritt, selv om Axl Rose presser stemmen sin mer enn jeg presser mine indre organer etter et kebab-besøk. Guns N' Roses har sine øyeblikk, med noen gode riff og greie soloer, men for meg tar det aldri av. 7161427[/snapback] Er så evig glad jeg ikke deler ditt syn på den saken.. Jeg klør i allefall i fingra etter å spille luftgitar når jeg hører Sweet Child o' Mine solo'en.. "Greie soloer"? Hah.. Mer enn greie, du Noen som leser "Tunes"-bladet? Se på lista over 40 beste soloer (i det nyeste nummeret.. Kom vel i august ellernoe).. Selvom det bare er ei liste.. I rest my case Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 TOOL, Metallica, Nirvana og Alice in Chains har utrolig bra vokal. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nei, Guns N' Roses er ikke dritt, selv om Axl Rose presser stemmen sin mer enn jeg presser mine indre organer etter et kebab-besøk. Guns N' Roses har sine øyeblikk, med noen gode riff og greie soloer, men for meg tar det aldri av. 7161427[/snapback] Jævlig bra skrevet. Jeg lo faktisk høyt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen som leser "Tunes"-bladet? Se på lista over 40 beste soloer (i det nyeste nummeret.. Kom vel i august ellernoe).. Selvom det bare er ei liste.. I rest my case 7165123[/snapback] Du mener det bladet som en liten jente kunne laget? Det er det værste møkkabladet som kommer i posten. Ikke rart jeg IKKE betaler for det, selv om det lumper innom en gang hver tredje måned... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen som leser "Tunes"-bladet? Se på lista over 40 beste soloer (i det nyeste nummeret.. Kom vel i august ellernoe).. Selvom det bare er ei liste.. I rest my case 7165123[/snapback] Du mener det bladet som en liten jente kunne laget? Det er det værste møkkabladet som kommer i posten. Ikke rart jeg IKKE betaler for det, selv om det lumper innom en gang hver tredje måned... 7165508[/snapback] Jeg betaler heller ikke for det, men jeg synes det er fint at noen nordmenn endelig prøver å lage et godt musikkblad.. Forresten så er det ikke de som har laget listen.. Lista oser av kvalitet Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg betaler heller ikke for det, men jeg synes det er fint at noen nordmenn endelig prøver å lage et godt musikkblad.. Forresten så er det ikke de som har laget listen.. Lista oser av kvalitet 7166155[/snapback] Liker nå Rolling Stone sine lister jeg da Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg liker Jagn Teigen sine liste rja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå