Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at jeg skjønner ikke greia med Mikael Åkerfeldt. Han growler godt, det skal han ha, men ikke noe som får meg til å falle av stolen, og clean-vokalen hans er helt ordinær, og jeg er stor fan av Opeth og Katatonias Brave Murder Day.

Lenke til kommentar
Og påstår du at Brian Johnson ikke er dyktig, så kan du sende meg en innspilling der du synger f.eks. Shake A Leg. Klarer du det like bra som Johnson skal jeg holde kjeft ;)

Blir _litt_ irritert over at du alltid skal komme med "bedrevitende" påstander i tråder om beste band, gitarist, vokalist etc.

7146181[/snapback]

Idioti...

Jeg vet ikke hvorvidt du har kjennskap til anatomi, men det vitterlig forskjell på strupen og indre øret!

Brian Johnson er ikke av de verre, men hatten er det beste trekket.

Lenke til kommentar
Men du trenger ikke å rakke ned på han i hvert eneste emne der han nevnes, må du vel?

7142869[/snapback]

jo

7148352[/snapback]

Hvis du aldri blir lei av det samme gamle gnålet (som vi har hørt rundt 1000 ganger nå), så bare fortsett du.. :)

7149249[/snapback]

er det gnål jeg hører?

Lenke til kommentar
Men du trenger ikke å rakke ned på han i hvert eneste emne der han nevnes, må du vel?

7142869[/snapback]

jo

7148352[/snapback]

Hvis du aldri blir lei av det samme gamle gnålet (som vi har hørt rundt 1000 ganger nå), så bare fortsett du.. :)

7149249[/snapback]

er det gnål jeg hører?

7149257[/snapback]

Jeg bare sa at du gnåler hele tida om hvor perfekte Led Zeppelin er, og hvor dritt Guns N' Roses er..

Lenke til kommentar
Jeg bare sa at du gnåler hele tida om hvor perfekte Led Zeppelin er, og hvor dritt Guns N' Roses er..

7150109[/snapback]

:love:

7152201[/snapback]

Å, sorry, jeg mente: Jeg bare sa at du gnåler hele tida om hvor "perfekte" Led Zeppelin er, og hvor "dritt" Guns N' Roses er..

7156794[/snapback]

For sent å ta det tilbake :dribble:

Lenke til kommentar

7150109[/snapback]

:love:

7152201[/snapback]

Å, sorry, jeg mente: Jeg bare sa at du gnåler hele tida om hvor "perfekte" Led Zeppelin er, og hvor "dritt" Guns N' Roses er..

7156794[/snapback]

For sent å ta det tilbake :dribble:

7157004[/snapback]

Ja vel, som du vil.. Så lenge du ikke vet jeg mente det, så er det greit for meg..

For Led Zep er ikke perfekt, og GN'R er ikke dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...