Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja :)

 

And so, so true..  :roll:

7140050[/snapback]

Beklager for jeg har gehør :whistle:

 

En ting jeg lurer på. Skal man nevne dyktige solovoklister i denne tråden? Jeg har nevnt folk tidligere, men lurer litt.

7141168[/snapback]

Der kommer dei igjen, DU synes det, ok? IKke jeg?

 

Hva som er bra eller dårlig er en smakssak, men det virker som om du ikke godtar det helt..

Lenke til kommentar
Ja :)

 

And so, so true..  :roll:

7140050[/snapback]

Beklager for jeg har gehør :whistle:

 

En ting jeg lurer på. Skal man nevne dyktige solovoklister i denne tråden? Jeg har nevnt folk tidligere, men lurer litt.

7141168[/snapback]

Der kommer dei igjen, DU synes det, ok? IKke jeg?

 

Hva som er bra eller dårlig er en smakssak, men det virker som om du ikke godtar det helt..

7141556[/snapback]

Hehe. Joda, jeg har godtatt at du liker Axl Rose. Mulig han synger på en kul måte jeg ikke kan høre, da det i mine ører er falskt ut.

 

Ikke deg? er du schitzofren :D

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Robert Plant - Led Zeppelin.

Mikael Akerfeld - Opeth.

Tori Amos.

 

Og siden vi snakker om feteste og ikke tekniske så drar jeg med Ozzy Osbourne. :]

 

Helt sikkert mange flere jeg ville tatt med om jeg hadde orket å tenkt litt nøyere igjennom saken, men det har jeg ikke tid til.

Endret av Uin Viel
Lenke til kommentar
Ja :)

 

And so, so true..  :roll:

7140050[/snapback]

Beklager for jeg har gehør :whistle:

 

En ting jeg lurer på. Skal man nevne dyktige solovoklister i denne tråden? Jeg har nevnt folk tidligere, men lurer litt.

7141168[/snapback]

Der kommer dei igjen, DU synes det, ok? IKke jeg?

 

Hva som er bra eller dårlig er en smakssak, men det virker som om du ikke godtar det helt..

7141556[/snapback]

Hehe. Joda, jeg har godtatt at du liker Axl Rose. Mulig han synger på en kul måte jeg ikke kan høre, da det i mine ører er falskt ut.

 

Ikke deg? er du schitzofren :D

7141885[/snapback]

Det virker faen ikke som du har godtatt det.. Hvis du har godtatt det kan du kanskje holde kjeften i EN diskusjon der hvor han nevnes? For folk vet hva du mener nå..

 

Angående den "schitzofren"-kommentaren.. Hvor patetisk går det ann å bli?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Det virker faen ikke som du har godtatt det.. Hvis du har godtatt det kan du kanskje holde kjeften i EN diskusjon der hvor han nevnes? For folk vet hva du mener nå..

 

Angående den "schitzofren"-kommentaren.. Hvor patetisk går det ann å bli?

7142132[/snapback]

Huff så hårsår da. :ermm:

 

Som jeg sier kan det være han synger på en måte som folk liker, men det er ikke til å komme unna at fyren faktisk synger falskt. Jeg protesterer derfor på innlegg der enkelte nevner han i en "beste-ett-eller-annet" tråd, der han etter_MIN_mening ikke har noe å gjøre. Men for all del, jeg er ikke den objektive sannhets taler. Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal like, men jeg må få lov å utrykke meg på et offentlig diskujsonsforum, underkategori musikk, der en faktisk skal diskutere slike emner.

 

Det mest positive jeg kan tenke meg med Guns N' Roses er at de har en dyktig session gitarist (faktisk dyktiere enn Slash himself), nemlig Bumblefoot :love: (men dette var strengt tatt off topic, sorry)

 

On Topic: Radka Toneff er kanondyktig

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Det virker faen ikke som du har godtatt det.. Hvis du har godtatt det kan du kanskje holde kjeften i EN diskusjon der hvor han nevnes? For folk vet hva du mener nå..

 

Angående den "schitzofren"-kommentaren.. Hvor patetisk går det ann å bli?

7142132[/snapback]

Huff så hårsår da. :ermm:

 

Som jeg sier kan det være han synger på en måte som folk liker, men det er ikke til å komme unna at fyren faktisk synger falskt. Jeg protesterer derfor på innlegg der enkelte nevner han i en "beste-ett-eller-annet" tråd, der han etter_MIN_mening ikke har noe å gjøre. Men for all del, jeg er ikke den objektive sannhets taler. Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal like, men jeg må få lov å utrykke meg på et offentlig diskujsonsforum, underkategori musikk, der en faktisk skal diskutere slike emner.

 

Det mest positive jeg kan tenke meg med Guns N' Roses er at de har en dyktig session gitarist (faktisk dyktiere enn Slash himself), nemlig Bumblefoot :love: (men dette var strengt tatt off topic, sorry)

 

7142200[/snapback]

Men du trenger ikke å rakke ned på han i hvert eneste emne der han nevnes, må du vel?

 

Men for all del, jeg er ikke den objektive sannhets taler.

Eneste fornuftige du har sagt idag..

Lenke til kommentar
Beklager for jeg har gehør :whistle:

Jeg har også gehør, men synes allikevel både Brian Johnson og Bon Scott synger bra. (Selv om Bon Scott ikke alltid synger helt rent så synger han allikevel bra, tøft) Og påstår du at Brian Johnson ikke er dyktig, så kan du sende meg en innspilling der du synger f.eks. Shake A Leg. Klarer du det like bra som Johnson skal jeg holde kjeft ;)

 

Blir _litt_ irritert over at du alltid skal komme med "bedrevitende" påstander i tråder om beste band, gitarist, vokalist etc.

Lenke til kommentar
Til diskusjonen som har foregått:

 

Axl synger kuk.

 

Gud har talt.

7144484[/snapback]

Nei, DU har talt.

7144548[/snapback]

 

Dermed Gud ja. Jeg er gud, viste ikke du det?

 

Cp-Nilsen:

 

Ikke kom slengende med argumenter som ikke fungerer. Hvorfor må HenHau synge bedre enn de han skal uttale seg om? Skal jeg akseptere alt Statsmininsteren i Norge mener, bare for at jeg ikke klarer å bli det selv?

Lenke til kommentar

Jeg liker Chingy og 50 Cent sine skills, lizm! De er bare såå flinke å synge!

Også liker jeg Brittny og Krisstina Aqualera!

 

Ehm..... :hrm: Jeg føler meg faktisk skitten når jeg kødder med slikt..

 

For å dra denne posten over på noe litt mer seriøst:

 

James LaBrie - Dream Theater

Mikael Akerfeldt - Opeth

 

De er mine klare favoritter.

 

Bare for å ha sagt det som det er:

Jeg trenger ikke lese gjennom denne posten en gang, for å vite at noen en eller annen plass har sagt noe sånt som: "Hvorfor syns du han er flink å synge, han synger jo dritfælt/skjærende/stygt osv osv."

Her er mitt svar til den det eventuellt ville gjelde, og dette er det magiske enkle ordet som gir svaret på dette som kanskje holder deg våken på natta, siden du gnåler sånn om det:

 

Særegenhet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...