HeHauken Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jussi Björling er best Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hank von Helvete uten tvil! Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vokalisten til Dream Theater har rå stemme... Pull me under foreksempel.. rått! Iron Maidens Bruce Dickinson også har jo rå stemme.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Axl Fucking Roses Uten han er de vel absolutt ingenting... 7112582[/snapback] Om det er Axl Rose du sikter til, sier vel det kanskje mer om bandet... 7112715[/snapback] Kan ikke du godta at folk liker han? Og bandet? Skjerp deg, a.. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vokalisten til Dream Theater har rå stemme... Pull me under foreksempel.. rått!Iron Maidens Bruce Dickinson også har jo rå stemme.. 7127606[/snapback] gløymte the darkness sin vokalist;) han e ekstrem Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Tja, Led Zeppelin, Dream Theater, Bobby Conn, Blood Brothers, noen vil garantert nevne Mike Patton, Guns N' Roses, Tool og sikkert flere Vokalen i Satyricon suger forresten grenseløst, og det mener jeg fra dypet av mitt hjerte, GRENSELØST. (btw: "oxo" står ikke i ordboka, og det finnes rettningslinjer som forbyr sms-språk...) 1717350[/snapback] Enig med deg i det med Satyricon.. Er ikke så veldig bra vokal at det gjør noe. Det jeg er ALLER mest enig i er at Led Zeppelin har en dritbra vokal! Aller som har hørt Led Zeppelin kan vel ikke motsi det! (Legg merke til sangen communication breakdown!!) Guns N' Roses har også utrolig bra vokal! Glem heller ikke Foo Fighters, Aerosmith, Nirvana(!), sabbath, AC/DC!! m.m...Åå.. The Darkness vokalist, den lyse stemmen! Endret 23. oktober 2006 av -Karina- Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Axl Fucking Roses Uten han er de vel absolutt ingenting... 7112582[/snapback] Om det er Axl Rose du sikter til, sier vel det kanskje mer om bandet... 7112715[/snapback] Kan ikke du godta at folk liker han? Og bandet? Skjerp deg, a.. 7127650[/snapback] Joda, beklager. Jeg skal akseptere at folk favoriserer falsk/sur/gneldrete/sutrete synging, og jeg bør helst ikke ytre min mening i et offentlig diskusjonsforum. Jeg tror jeg fra dette øyeblikk bare skal si positive ord om band som Guns N'Roses, Coldplay, AC/DC, Iron Maiden og alt annet crap enkelte digger. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Enig med deg i det med Satyricon.. Er ikke så veldig bra vokal at det gjør noe. Det jeg er ALLER mest enig i er at Led Zeppelin har en dritbra vokal! Aller som har hørt Led Zeppelin kan vel ikke motsi det! (Legg merke til sangen communication breakdown!!) Guns N' Roses har også utrolig bra vokal! Glem heller ikke Foo Fighters, Aerosmith, Nirvana(!), sabbath, AC/DC!! m.m...Åå.. The Darkness vokalist, den lyse stemmen! 7133235[/snapback] Av de vokalistene som nevnes er det vel strengt tatt kun Robert Plant som kan ansees som dyktig. Men for all del, verden har delte meninger.... Endret 23. oktober 2006 av HenHau Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Axl Fucking Roses Uten han er de vel absolutt ingenting... 7112582[/snapback] Om det er Axl Rose du sikter til, sier vel det kanskje mer om bandet... 7112715[/snapback] Kan ikke du godta at folk liker han? Og bandet? Skjerp deg, a.. 7127650[/snapback] Joda, beklager. Jeg skal akseptere at folk favoriserer falsk/sur/gneldrete/sutrete synging, og jeg bør helst ikke ytre min mening i et offentlig diskusjonsforum. Jeg tror jeg fra dette øyeblikk bare skal si positive ord om band som Guns N'Roses, Coldplay, AC/DC, Iron Maiden og alt annet crap enkelte digger. 7133346[/snapback] DU synes det, ok? Ikke andre.. Når i helvete skal du forstå det? Folk har sine forskjellige meninger, og du har fått frem din: Du liker ikke Guns N' Roses og AC/DC.. VI HAR SKJØNT det.. Ok? Og du, du har fått frem meningene dine bra nok, vi har fått det med oss.. "Jeg tror jeg fra dette øyeblikk bare skal si positive ord om band som Guns N'Roses" fint at du legger om stilen, grinebiter.. Endret 23. oktober 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vet ikke om noen har sagt det men Tom Waits har jo bare en jævla rå stemme spør du meg! The Piano has been Drinking! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Randy Blythe ser kanskje ut som en spjøling, men han har fet sangstemme! Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Judas Priest. Rob Halford er ikonet innen metalvokal for min del. Smak og behag er uansett ganske dominerende her. Selv synes jeg f.eks. at Dickinson er direkte kjedelig å høre på. Men, smak og behag. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det meste Borknagar har utgitt hvor det er med clean vokal får det til å gå kaldt nedover ryggen på en, og det samme smitter jo da selvsagt over på Arcturus og til dels Dimmu Borgir. Ellers skal det jo litt til for å kunne kalle Åkerfeldt (Opeth) for ei pyse, makan til barske brøl og nydelige toner skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Unholy alliance team! Inflames vokalist (Anders Friden) - MEEEGET dyktig Slyer vokalist (Tom Araya) - MEEEGET dyktig Bodom vokalist (Alexi Laiho) MEEEGET dyktig disse tre er garantert yndlingene. liker spesielt Anders Friden fordi han forandrer ofte på å synge clean å growl. Tom Araya, der er d thrash i et kjør og en syyykt fet stemme som INGEN andre thrash metal band kan mestre. Alexi Laiho imponerer med avansert gitar spill i TILLEG til en ubeskrivelig kul metal stemme. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Noe tungt og rock-preg over denne traaden :-) Her er noen av mine fav's Geddy Lee (Rush) Ian Anderson (Jethro Tull) i tidlige dager Anyway, mest spesielle stemme uansett stil maa jo gaa til Tricky vel? Mest behagelige, Skye Edwards (tidligere Morcheba album) - Per Christian Endret 23. oktober 2006 av Flippo Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Synger Neil Peart? Trudde det var Geddy Lee som sto for all vokal jeg. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) uffda, er vel derfor man ikke skriver innlegg naar man helst vil sove ja. Takker for korrigeringa og slenger inn Dennis DeYoung (Styx) selv om jeg personlig ikke er noen Styx kjempefan og synes Cartman gjoer en fantastisk god cover :-) Endret 24. oktober 2006 av Flippo Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Queen - Freddie Mercury. Beste vokalisten ev0r. utover det, så liker jeg vel; Elg, fra Dance with a stranger og Neil Young. Mange som kan synge bra da.. Er jo helt avhengig av hvilken type musikk du liker. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Axl Fucking Roses Uten han er de vel absolutt ingenting... 7112582[/snapback] Om det er Axl Rose du sikter til, sier vel det kanskje mer om bandet... 7112715[/snapback] Kan ikke du godta at folk liker han? Og bandet? Skjerp deg, a.. 7127650[/snapback] Joda, beklager. Jeg skal akseptere at folk favoriserer falsk/sur/gneldrete/sutrete synging, og jeg bør helst ikke ytre min mening i et offentlig diskusjonsforum. Jeg tror jeg fra dette øyeblikk bare skal si positive ord om band som Guns N'Roses, Coldplay, AC/DC, Iron Maiden og alt annet crap enkelte digger. 7133346[/snapback] DU synes det, ok? Ikke andre.. Når i helvete skal du forstå det? Folk har sine forskjellige meninger, og du har fått frem din: Du liker ikke Guns N' Roses og AC/DC.. VI HAR SKJØNT det.. Ok? Og du, du har fått frem meningene dine bra nok, vi har fått det med oss.. "Jeg tror jeg fra dette øyeblikk bare skal si positive ord om band som Guns N'Roses" fint at du legger om stilen, grinebiter.. 7136994[/snapback] Grinebitter... good one :!: Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Axl Fucking Roses Uten han er de vel absolutt ingenting... 7112582[/snapback] Om det er Axl Rose du sikter til, sier vel det kanskje mer om bandet... 7112715[/snapback] Kan ikke du godta at folk liker han? Og bandet? Skjerp deg, a.. 7127650[/snapback] *masse dritt av HH* 7133346[/snapback] DU synes det, ok? Ikke andre.. Når i helvete skal du forstå det? Folk har sine forskjellige meninger, og du har fått frem din: Du liker ikke Guns N' Roses og AC/DC.. VI HAR SKJØNT det.. Ok? Og du, du har fått frem meningene dine bra nok, vi har fått det med oss.. "Jeg tror jeg fra dette øyeblikk bare skal si positive ord om band som Guns N'Roses" fint at du legger om stilen, grinebiter.. 7136994[/snapback] Grinebitter... good one :!: 7139868[/snapback] Ja And so, so true.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå