Jernlov Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dani Filth karen er kanskje litt femi men fy f*** å han kan synge 6648029[/snapback] hehehe, nei? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Axel fra Kakkmaddafakka 6631883[/snapback] Hehe. Det er Jonas som driver det bandet! (vokalen er vel heller laber) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kakkmaddafakka er veldig bra. Spesielt OOO Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Metallica & Dream theater! Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 AC/DC er dødsbra, fordi om B. Johnson overtok etter den første døde (tror jeg) B. Johnson har en fet, hès stemme Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Torgrim i Stonegard synger fett, og Anders Fridèn i In Flames. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 AC/DC har jo fet vokal(ist). Og så Twisted Sisters! Lenke til kommentar
Coooper Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 System er seige, Corey i Slipknot har også en bra stemme, men Bon Scott i AC/DC er jo seig + + ... Hetfield i Metallica også.. mye bra <3 Lenke til kommentar
CSM Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 AC/DC er dødsbra, fordi om B. Johnson overtok etter den første døde (tror jeg) B. Johnson har en fet, hès stemme 7007182[/snapback] Men ikke i nærheten av stemmen til Bon Scott. DEN var fet! Synd han drukna i eget spy Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Metallica, AC/DC, RHCP, Nirvana og Foo Fighters har de vokalene jeg liker best. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Howard Jones - Killswitch Engage! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Till Lindemann i Rammstein Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det må bli Johan Hegg i Amon Amarth. Sinnsykt kraftig stemme på fyren. Se avatar Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mr Doctor i Devil Doll har smått genial vokal! Lenke til kommentar
Horg Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Tool, A Perfect Circle, AC/DC osv osv....Masse bra vokalister å velge mellom. Og de fleste er allerede nevnt tideligere. Men er det noen som virkelig har imponerte meg, så er det Abbath i Immortal . Endret 18. oktober 2006 av Horg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Metallica har ganske tøff vokal. Bruce Dickinson er fantastisk Red Hot Chilli Peppers har faktisk svært god vokal IMO, men best av alle er Dream Theater. Jeg elsker James LaBrie! Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Candlemass (med Messiah Marcolin vel og merke) - det er en fet vokal i absolutt alle ordets betydninger. Nazareth - whiskystemmen de hadde på rockeplatene på 70-tallet er blant de beste av denne typen vokal Bel Canto - Anneli Dreckers vokal er kanskje mer utpreget vakker enn fet som sådan, men bør nevnes The Box - litt obskurt canadisk band, med en vokalist som ihvertfall på gjenforeningsplata de ga ut for et år siden eller så er glimrende til å formidle stemninger Moonlight - dama som synger her er dyktig, og har god stemme og godt register. Madrugada - flink til å synge vokalisten der og, nesten klassisk crooner-stemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Metallica, Cleanvokalen til bassisten i Dimmu og Chimaira Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kamelot.. Rush... Yes.. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg liker Mikael Åkerfeldt i Opeth, han synger sykt bra. Både clean stemme og growl/death/skriking (dere skjønner hva jeg mener ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå