F.Mackey Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ville Lille Vallo Han er bare zå fantaztisk, klarer ABSOLUTT alt!101 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Mr Doctor fra Devil Doll... særegen vokal så det holder! Fett! Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Grutle fra Enslaved og han i Symphony X. ..Allen? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Grutle fra Enslaved og han i Symphony X. ..Allen? 6631831[/snapback] Blasfemi! Se på nicket ditt gutt! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Axel fra Kakkmaddafakka Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Grutle fra Enslaved og han i Symphony X. ..Allen? 6631831[/snapback] Blasfemi! Se på nicket ditt gutt! 6631870[/snapback] Jeg hører ikke på Enslaved, alt jeg har hørt var konserten i Quart. MEN FY FAEN så vokalent til Enslaved imponerte meg. En av de absolutt beste live-growlingen jeg har hørt. Egentlig noe av det beste growlingen jeg har hørt hvis en tar med plate i sammenligningen og. For en vokal! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Grutle fra Enslaved og han i Symphony X. ..Allen? 6631831[/snapback] Blasfemi! Se på nicket ditt gutt! 6631870[/snapback] Jeg hører ikke på Enslaved, alt jeg har hørt var konserten i Quart. MEN FY FAEN så vokalent til Enslaved imponerte meg. En av de absolutt beste live-growlingen jeg har hørt. Egentlig noe av det beste growlingen jeg har hørt hvis en tar med plate i sammenligningen og. For en vokal! 6632534[/snapback] Grutle har peiling på hva han driver med, han ja! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Grutle fra Enslaved og han i Symphony X. ..Allen? 6631831[/snapback] Blasfemi! Se på nicket ditt gutt! 6631870[/snapback] Jeg hører ikke på Enslaved, alt jeg har hørt var konserten i Quart. MEN FY FAEN så vokalent til Enslaved imponerte meg. En av de absolutt beste live-growlingen jeg har hørt. Egentlig noe av det beste growlingen jeg har hørt hvis en tar med plate i sammenligningen og. For en vokal! 6632534[/snapback] Grutle er shit-flink, jeg ville bare ha han til å nevne en til. Tror forresten du kan like endel Enslaved, hvis du setter deg litt inn i det. Tenker da hovedsaklig på det nye. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Grutle fra Enslaved og han i Symphony X. ..Allen? 6631831[/snapback] Blasfemi! Se på nicket ditt gutt! 6631870[/snapback] Jeg hører ikke på Enslaved, alt jeg har hørt var konserten i Quart. MEN FY FAEN så vokalent til Enslaved imponerte meg. En av de absolutt beste live-growlingen jeg har hørt. Egentlig noe av det beste growlingen jeg har hørt hvis en tar med plate i sammenligningen og. For en vokal! 6632534[/snapback] Grutle er shit-flink, jeg ville bare ha han til å nevne en til. Tror forresten du kan like endel Enslaved, hvis du setter deg litt inn i det. Tenker da hovedsaklig på det nye. 6633308[/snapback] Kjøp Monumension, fantastisk og variert plate. Plus at kombinasjonen av Voices og Vision rett etter hverandre er kanskje beste sangkombinasjonen noensinne på plate. De to låtene sparker så utrolg mye rumpe at det ikke er gøy en gang. Resten av platene er også bra. Below the Lights, Isa, og Ruun er platene hvor de har funnet stilen sin på, og stilen er skamtøff. Monumension og Mardraum er prog-rock platene deres, med masse eksperimentering, og de funker som bare det. Alt før det er på en måte utvikling fra ren black metal(Eller viking metal) over til prog. Alle platene anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Below The Lights er den beste Enslaved skiva, syns nå jeg. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Grutle er shit-flink, jeg ville bare ha han til å nevne en til. Hart sine grunner at jeg ikke sa Ihsahn. Bestemte meg for å kun si EN ekstremmetal vokalist. Og det ble Grutle. For han er suverent best Lenke til kommentar
WildChild90 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 mange bra vokalister, men mener at Susperia (må nesten ha med Testament i parantes ettersom de er ganske like) James Hetfield fra Metallica (alt før Metallica(Black Album) er BRA) Zakk Wylde fra Black Label Society (Liker stemmen til Zakk, og syns den passer bra til musikken) Ozzy har jo også en helt spesiell og bra stemme Phil Anselmo fra Pantera synger også på en egen måte noe jeg liker og syns fyren kan synge ! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hart sine grunner at jeg ikke sa Ihsahn.Bestemte meg for å kun si EN ekstremmetal vokalist. Og det ble Grutle. For han er suverent best 6634901[/snapback] Men Ihsahn eier Endret 8. august 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
gimme Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det må vell være Vokalen i Borknagar eller vokalen i From Autumn to Ashes det Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det må vell være Vokalen i Borknagar eller vokalen i From Autumn to Ashes det 6637700[/snapback] Hvilken Borknagar periode er det snakk om? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Eddie Vedder har en helt syk stemme uansett! Har lest flere steder at hans stemme er helt ekstra ordinær og noe av det beste... Vokalisten i Tool er også forøvrig god...."Who are you to wave your finger.." Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Den feteste vokalen må være vokalisten i Pantera. Han i Opeth er også veldig god, siden han kan synge på mange forskjellige måter. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Den feteste vokalen må være vokalisten i Pantera. Han i Opeth er også veldig god, siden han kan synge på mange forskjellige måter. 6640029[/snapback] Han kan synge og han kan growle. Skal sies at han gjør begge deler strålende. Vokalisten i Pantera er ikke min favoritt akkurat. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kurt Kobain - Nirvana. Lenke til kommentar
Trollfar Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dani Filth karen er kanskje litt femi men fy f*** å han kan synge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå