Treblad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Nightwish har utrolig bra vokal. Stemmene treffer hodet på spikern så heftig perfekt! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 vokalisten til Rammstein Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Mesiaghon...blablabla... er ikke det et Ålesunds-band da? med han Bjørn? anyways, syns jeg det har blitt nevnt en del bra her, men dere har glemt vokalisten i Amlet (samme som i Black Diamond Brigade) og vokalisten i Dum Dum Boys Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Mesiaghon...blablabla... er ikke det et Ålesunds-band da? med han Bjørn? Stemmer det, Bjørn på gitar. der vokalist hvis navn jeg ikke husker er jo himla rå. Fullt på høyde med windir symfonisk dødsmetall er ganske bra Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) James Hetfield Kurt Kobain Tarja (fra NW) også vokalen til Hammerfall vokalistene i Stratovarius og Sonata Arctica er også ganske flinke Vokalen til Dream Theatre er tiltider GRUSOM, har noen hørt deres cover av Master of Puppets (live) feks? Tragisk... Mens på andre sanger er han dritflink. (Har de hatt flere kanskje eller renser de den i studio tro?) Endret 16. februar 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Evanescence's Amy Lee og Nightwish' Tarja Turunen er klare favoritter Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Muse WORD! Muse er genialt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vokalen til Dream Theatre er tiltider GRUSOM, har noen hørt deres cover av Master of Puppets (live) feks? Tragisk... Holdt på å dø på meg når jeg hørte det sjøl Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 In Flames.. han karen kan kontrolle stemmen sin!! fy ****** for en vokal!! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvilket Band har den feteste VOKALEN?, Tja.. Er berre og finne fram badevekta det og gå rundt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Bruce Dickinson King Diamond Rob Halford Jørn Lande Nils Rue (vokalist i Pagan's Mind) Kristian Wallin (vokalist i Rising Faith) Vokalisten i Sonata Arctica er flink, men jeg liker han ikke noe så særlig. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Children of the Anachronistic dynasty, Tool og A Perfect Circle. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Children of the Anachronistic dynasty, Tool og A Perfect Circle. Sånn er det bare. Word! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 System of a down! Konge band! Og vokalisten er noe ac det beste jeg har hørt! =) Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Flink vokaler U2 \\ Bono Sarah Bettens \\ K's choice Adam Duritz \\ Counting crows Chris Martin \\ Coldplay Jason Wade \\ Lifehouse Rob Thomas \\ Matchbox twenty Billy Coregan \\ Smashing pumpkins osv Fete vokaler Douglas Robb \\ Hoobastank Jim Adkins \\ Jimmy eat world Jarle Bernhoft \\ Span Dave Grohl \\ Foo fighters Adam Gontier \\ Three days grace osv (når jeg definerer de nederste som fete så ener jeg ikke at kun de øverste er flinke (men at stemmene deres er kul i musikk sammenhengen)...ja dere skjønner..og omvendt) <--- helt sykt dårlig beskrevet Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Metallica seff! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Varg Vikernes i Burzum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Varg Vikernes i Burzum. Grom stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå