Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Audioslave......?

6480225[/snapback]

Hvorfor setter du ?, er jo du som velger hva som er bra. Er ikke no fasitsvar på denne tråden.

6480263[/snapback]

Nei, jeg bare slenger ut et navn, for å sjekke om flere er enige. Men hvis du vil så kan jeg sikkert redigere det. Kan endre alt jeg. Noen flere her som er imot noen av mine tråder, eller poster, og mener jeg bør endre de?

Lenke til kommentar

Chris Cornell (Audioslave/Soundgarden/Temple of the dog)

Serj Tankian (System of a down)

Maynard James Keenan (Tool/APC)

Chino Moreno (Deftones)

Mange fler som kunne nevnes, men mange av bandene jeg hører på er oppløste/pensjonerte/døde :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
In Flames (Anders Fridén ruler!)

Metallica

Coheed and Cambria(ihvertfall på den ene sangen jeg har hørt :p )

6561391[/snapback]

Coheed-vokalisten har temmelig god falsetto-vokal all the way. (Mange som synes han er veldig sær though.)

In Flames er svært stillige greier, særpreg som bare det.

Mettallica VAR kul, på 80-tallet hadde han rå whiskeystemme med trøkk. I dag blir det bare trist, hørte et liveklipp. Falskt, vel ha har alltid synget falskt... men han hadde kul hes stemme, nå er den bare tamm...

Ikke vet jeg hva han heter...Men Queensrÿche vokalisten er i en klasse for seg selv ;)

Edit: Geoff Tate heter han ;)

6486955[/snapback]

Han er HELT utrolig. Går fra en lav baritone til lys falsetto på null komme svisj. Nydelig stemme. (Synd det nyeste albumet deres virker veldig middelmådig...)

Etter mye høring på Arcturus har jeg fått veldig sansen for vokalistene deres. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...