Deadringer Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Synes egentlig at vokalen til Manson er ganske fet til tider Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Audioslave......? 6480225[/snapback] Hvorfor setter du ?, er jo du som velger hva som er bra. Er ikke no fasitsvar på denne tråden. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Audioslave......? 6480225[/snapback] Hvorfor setter du ?, er jo du som velger hva som er bra. Er ikke no fasitsvar på denne tråden. 6480263[/snapback] Nei, jeg bare slenger ut et navn, for å sjekke om flere er enige. Men hvis du vil så kan jeg sikkert redigere det. Kan endre alt jeg. Noen flere her som er imot noen av mine tråder, eller poster, og mener jeg bør endre de? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Okei. Så fort noen har noe imot dine poster så skal du endre de. Bra du står for hva du skriver. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tror kanskje han var smålig ironisk. Om han liker vokalen til audioslave og synes den er fet, må han få lov til det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Selv synes jeg Mikael Åkerfeldt fra Opeth og Jörgen Sandström fra The Project Hate er to av de beste vokalistene jeg vet om. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Mikael Åkerfeldt growler MEKTIG live. (Men cleanen sliter han litt med...) Enslaved tror jeg forøvrig er den beste lyse(black metalisk) vokalen jeg har hørt live. FY FAEN for en stemme. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Når vi er inne på prestasjoner live: Vokalisten i Kampfar, Dolk, er utrolig god live. Han hadde en energi av en annen verden på scenen, og skrikingen var førsteklasses! Kampfar danka ut Mayhem på den konserten der... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 George Fisher (Cannibal Corpse), Max Cavalera (Soulfly, ex-member of Sepultura), James Hetfield (Metallica, det før Black album), Tom Araya (Slayer) og Burton C. Bell (Fear Factory)! Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Mikael Åkerfeldt growler MEKTIG live.6482956[/snapback] Mikael er sjefen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Growlingen til vokalisten i The Project Hate er uendelig fet. Backupene til dama i bandet er også ufattelig bra. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Ikke vet jeg hva han heter...Men Queensrÿche vokalisten er i en klasse for seg selv Edit: Geoff Tate heter han Endret 13. juli 2006 av sixx Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Opeth, Darkthrone og Enslaved har utrolig tøffe vokaler. Det er så jeg kjenner det nerantil Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Chris Cornell (Audioslave/Soundgarden/Temple of the dog) Serj Tankian (System of a down) Maynard James Keenan (Tool/APC) Chino Moreno (Deftones) Mange fler som kunne nevnes, men mange av bandene jeg hører på er oppløste/pensjonerte/døde Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Pink Floyd, Led Zeppelin, Muse, HIM, Foo Fighters, System of A Down og Lamb har rå vokaler. Seint på natta, og orker ikke styre med vokalistnavn Endret 14. juli 2006 av Killerquo Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Kanskje litt pirkette nå men: Hvilket band HAR den feteste vokalen? Pink Floyd & Zeppelin og andre fantastiske band/vokalister er vell strengt talt ikke band lengre At jeg gidder klokken er for tidlig... Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 In Flames (Anders Fridén ruler!) Metallica Coheed and Cambria(ihvertfall på den ene sangen jeg har hørt ) Marilyn Manson(Det synes til og med morra mi ) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 In Flames (Anders Fridén ruler!)Metallica Coheed and Cambria(ihvertfall på den ene sangen jeg har hørt ) 6561391[/snapback] Coheed-vokalisten har temmelig god falsetto-vokal all the way. (Mange som synes han er veldig sær though.) In Flames er svært stillige greier, særpreg som bare det. Mettallica VAR kul, på 80-tallet hadde han rå whiskeystemme med trøkk. I dag blir det bare trist, hørte et liveklipp. Falskt, vel ha har alltid synget falskt... men han hadde kul hes stemme, nå er den bare tamm... Ikke vet jeg hva han heter...Men Queensrÿche vokalisten er i en klasse for seg selv Edit: Geoff Tate heter han 6486955[/snapback] Han er HELT utrolig. Går fra en lav baritone til lys falsetto på null komme svisj. Nydelig stemme. (Synd det nyeste albumet deres virker veldig middelmådig...) Etter mye høring på Arcturus har jeg fått veldig sansen for vokalistene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå