Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?

Anbefalte innlegg

Spesiell passer nok bedre.

5675379[/snapback]

Spesiell er ikke nødenvigvis negativt, Axl er noe veldig negativt. mao. "teit" passer bedre...

5675913[/snapback]

Nja, jeg synes ikke alltid at vokalen til Axl er negativ heller, så i min oppfattning er spesiell et ganske bra ord for stemmen hans.

Dying Fetus. Trenger ikke mer.

John Gallagher er barsk!

Jeg grøsser når noen sier det...

Hør på de tidlige albumene som whoracle istedet.

Jeg har hørt de tidligerer skivene for en god stund siden også, men de falt ikke i smak.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spesiell passer nok bedre.

5675379[/snapback]

Spesiell er ikke nødenvigvis negativt, Axl er noe veldig negativt. mao. "teit" passer bedre...

5675913[/snapback]

Nja, jeg synes ikke alltid at vokalen til Axl er negativ heller, så i min oppfattning er spesiell et ganske bra ord for stemmen hans.

Vel, han eier jo ikke så veeldig særpreg(spesielt betyr at det skiller seg ut, mao. må ha særpreg) heller. Helt standard glam metal vokalist, det spesielle er at den er irriterende.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Bare Egil Bands vokalist er ganske god han også.

Seriøst..

Satt å bladde litt gjennom musikken min, og kom fram til den vanlige konklusjonen at Mark Knopfler har herlig stemme, i tillegg har han jo ganske gode gitar-skills. Vokalisten i Creed er jo ikke helt borte han heller, for ikke å glemme Joey Ramone

Lenke til kommentar
Vel, han eier jo ikke så veeldig særpreg(spesielt betyr at det skiller seg ut, mao. må ha særpreg) heller. Helt standard glam metal vokalist, det spesielle er at den er irriterende.

5680004[/snapback]

Jeg synes stemmen til Axl har særpreg. Jeg ville ikke klart å blande han med en annen vokalist i mine villeste drømmer..

Lett gjennkjennelig vokal som imo har særpreg :)

Lenke til kommentar
Bare det stygge og irriterende i stemmen som gjør den gjenkjennelig, akkurat som med Danny Filth

5681717[/snapback]

Din mening. Jeg har nå heller ikke noe imot Filth jeg da. Men folk er forsjellige. Det her går på smak og behag. Men dog, jeg kan si så mye som at Axl er langt ifra favoritten.

Lenke til kommentar
Bare det stygge og irriterende i stemmen som gjør den gjenkjennelig, akkurat som med Danny Filth

5681717[/snapback]

Din mening.

5681739[/snapback]

Yepp, og min er som kjent den objektive sannhet. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Synst Dave Mustaine (Megadeth) har en flott stemme :)

5671189[/snapback]

Nei? Han synger så forferdelig og falsk. Syns du han har en flott stemme live og?

5671386[/snapback]

Synst stemmen hans er koselig jeg. Når jeg tenker meg om så har jeg ikke hørt megadeth live

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...