blured Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) ER forskjell på vakker og fet stemme.... :!: Men stemmen til Thom Yorke (Radiohead) er ganske fet også Endret 26. februar 2006 av manamind Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Synst Dave Mustaine (Megadeth) har en flott stemme Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Synst Dave Mustaine (Megadeth) har en flott stemme 5671189[/snapback] Nei? Han synger så forferdelig og falsk. Syns du han har en flott stemme live og? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Clean Vocal Arcturus og Ulver - Kristoffer Rygg Arcturus - Simen Hestnæs Sturmgeist og Solefald - Cornelius Jakhelln Solefald og Borknagar - Lars Nedland Borknagar - Vintersorg Harsh Vocal Emperor og Peccatum - Vegard Sverre Tveitan Windir - Terje Bakken Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Paal Flaata Midnight Choir Blackie Lawless W.A.S.P. Michael Kiske Helloween Bruce Dickinson Iron Maiden Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 :Clean Vocal Arcturus og Ulver - Kristoffer Rygg Arcturus - Simen Hestnæs Sturmgeist og Solefald - Cornelius Jakhelln Solefald og Borknagar - Lars Nedland Borknagar - Vintersorg Harsh Vocal Emperor og Peccatum - Vegard Sverre Tveitan Windir - Terje Bakken 5672262[/snapback] Clean Vocal Anders Fridén Harsh Vocal Anders Fridén Så fra spøk til revolver: Clean Vocal Anders Fridén Harsh Vocal Anders Fridén Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 :Clean Vocal Arcturus og Ulver - Kristoffer Rygg Arcturus - Simen Hestnæs Sturmgeist og Solefald - Cornelius Jakhelln Solefald og Borknagar - Lars Nedland Borknagar - Vintersorg Harsh Vocal Emperor og Peccatum - Vegard Sverre Tveitan Windir - Terje Bakken 5672262[/snapback] Clean Vocal Anders Fridén Harsh Vocal Anders Fridén Så fra spøk til revolver: Clean Vocal Anders Fridén Harsh Vocal Anders Fridén 5674245[/snapback] Plutselig blitt In Flames hore nå da? du som synd det var dårlig for litt siden.. jaja Axl Rose har bra stemme. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Plutselig blitt In Flames hore nå da? du som synd det var dårlig for litt siden.. jaja Axl Rose har bra stemme. 5674312[/snapback] Haha! Du skjønte ikke at det var ment som kødd? Og du må virkelig ha det med tskje! Jeg liker Come Clarity skiva, ikke resten av albumene deres. Det her er kanskje 10gangen jeg sier det til deg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Axl Rose har bra stemme. Der er jeg sterkt uenig, den vokalisten må være den mest soprkytte vokalisten som noen gang har eksistert. Noen gang. Herregud så grusom den er. (No offence ) Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Clean: James Hetfield 1988 @ Metallica Zakk Wylde @ BLS Harsh: Petri Lindroos @ Norther Alexi Laiho @ COB Enormt mange andre men gidder ikke ramse opp :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Axl Rose har bra stemme. Der er jeg sterkt uenig, den vokalisten må være den mest soprkytte vokalisten som noen gang har eksistert. Noen gang. Herregud så grusom den er. 5674367[/snapback] Oppskrytt - Ja til de grader. Grusom - Smakssak, hvor jeg personlig er ganske så uenig. Det finnes da mange som er mye værre. MEN den kan bli veldig slitsom og kjedelig i det lange løp, noe som har sørget for at jeg aldri har blitt noe gn'r fanatiker. Det og at de har drøssevis kjedelige sanger selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kennunn Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 SYSTEM OF A DOWN's Serj Tankian Ruler HARDT Da!! Han synger som en Gud! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Syns ikke Axl synger pent, men stemmen hannes har da en sjarm. Passer inni bandet men skulle virkelig ønske han "forsvant" igjen, han blir jo verre og verre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) SYSTEM OF A DOWN's Serj Tankian Ruler HARDT Da!! Han synger som en Gud! 5674416[/snapback] jAH! sOaD rOxXor! KnallHARDT lizzom! Som jezuz!11 =D ;P Endret 27. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Syns ikke Axl synger pent, men stemmen hannes har da en sjarm. Passer inni bandet men skulle virkelig ønske han "forsvant" igjen, han blir jo verre og verre. 5675012[/snapback] ja, han var kul før.. ikke nå.. og jeg kan omformulere det jeg sa.. Axl Rose har kul stemme Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Spesiell passer nok bedre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Spesiell passer nok bedre. 5675379[/snapback] Spesiell er ikke nødenvigvis negativt, Axl er noe veldig negativt. mao. "teit" passer bedre... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Dying Fetus. Trenger ikke mer. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Haha! Du skjønte ikke at det var ment som kødd?Og du må virkelig ha det med tskje! Jeg liker Come Clarity skiva, ikke resten av albumene deres. Det her er kanskje 10gangen jeg sier det til deg. 5674334[/snapback] Jeg grøsser når noen sier det... Hør på de tidlige albumene som whoracle istedet. Min mening er: Opeth og Cephalic Carnage Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Haha! Du skjønte ikke at det var ment som kødd?Og du må virkelig ha det med tskje! Jeg liker Come Clarity skiva, ikke resten av albumene deres. Det her er kanskje 10gangen jeg sier det til deg. 5674334[/snapback] Jeg grøsser når noen sier det... Hør på de tidlige albumene som whoracle istedet. Min mening er: Opeth og Cephalic Carnage 5676108[/snapback] Må si meg enig med Cephalic Carnage. Dypere growling skal man lete lenge etter ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå