Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altsangere gjør det.

5376051[/snapback]

Skal være sant og visst at Patton synger mange stiler, fra rock, til fusionaktige saker og andre ting. Men tipper det er mange stilarter han ikke har vært innom som fks. klassisk eller deaht metal growling.

5376278[/snapback]

Error

Han har nok vært innom der også ved flere anledninger.

5377050[/snapback]

Jaha?

I så fall så er han i hvertfall den vokalisten med bredest stilspektrum. Kunne vært spennende med en liste over hvilke stiler han har sunget og hvilke band/prosjekter det har vært knyttet til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Må nesten nevne Roy Khan (vokal i Kamelot) (han er bedre live enn på plate i min mening)

Det samme sier jeg om Corey Taylor (Stone Sour med Bother!!) (hvorfor ikke gi ut mer Live?)

Men når det kommer til sippevokal så er det ingen som overgår Mika Tauriainen (vokalist i Entwine), han mestrer virkelig det å synge med kvin ^_^ (liker litt sippemusikk til tider) (anbefaler Entwine - Bitter Sweet)

Lenke til kommentar

Pink Floyd

David Gilmour og Roger Waters har kombinert sett en uslåelig vokal. Waters tar seg av alt der utrykket er viktigere enn stemmen (hørt "Careful with that axe, Eugene" og "One of these days..."?), Gilmour tar seg av alt annet. :)

Det skal også nevnes at Supertramp har en enorm vokal i Roger Hodgson. :)

EDIT: Kunne også nevnt Alan Parsons Project på en del sanger, men de bytter vokal oftere enn andre bytter sokker. "Old and Wise", "Limelight", "Silence and I" og "Don't let it show" er geniale Alan Parsons-låter med kanon-vokal, dog tror jeg alle er sunget av forskjellige vokalister. :p

/me venter på flamewar :w00t:

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...