adsfiklam Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Du får ikke bedre vokal enn James Hetfield i Metallica EDIT: Glem det "jeg" sa. En tulling som hadde klart å fått tak i passordet mitt til brukeren min som har lekt seg litt med min bruker. Endret 3. januar 2006 av yrjan Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Du får ikke bedre vokal enn James Hetfield i Metallica 5377935[/snapback] I min mening; jo. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 I min mening; jo. 5377996[/snapback] Hehe, jeg tror ikke du er den eneste som mener det. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Du får ikke bedre vokal enn James Hetfield i Metallica 5377935[/snapback] I min mening; jo. 5377996[/snapback] I min mening og. Syns ikke det er noe spesielt ved James Hetfield. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Altsangere gjør det. 5376051[/snapback] Skal være sant og visst at Patton synger mange stiler, fra rock, til fusionaktige saker og andre ting. Men tipper det er mange stilarter han ikke har vært innom som fks. klassisk eller deaht metal growling. 5376278[/snapback] Error Han har nok vært innom der også ved flere anledninger. 5377050[/snapback] Jaha? I så fall så er han i hvertfall den vokalisten med bredest stilspektrum. Kunne vært spennende med en liste over hvilke stiler han har sunget og hvilke band/prosjekter det har vært knyttet til. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Forumet kræsjer og ISP-sentralen din tar fyr om du skal legge ut alt Patton har vore borti. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nr. 1 må være System of a Down, de har rett og slett syk vokal. Så er jeg svak for Mark Knopfler, Jethro Tull og Gåte(R.I.P) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Her er eit knippe frå mi liste: Bruce Dickinson Ozzy Osbourne King Diamond Matt Barlow Garm Vintersorg Messiah Marcolin Ronnie James Dio James Hetfield (ung) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Mira Craig. Woffwoff-dunk-æææh! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Death Is Not Glamorous Horse the Band Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Mira Craig. Woffwoff-dunk-æææh! 5386069[/snapback] Hatt en fin ferie? Synes Dead Soul Tribe's Devon Graves fortjener å bli nevnt i denne tråden. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Mira Craig. Woffwoff-dunk-æææh! 5386069[/snapback] Hatt en fin ferie? Synes Dead Soul Tribe's Devon Graves fortjener å bli nevnt i denne tråden. 5386333[/snapback] Herlig fyr. Devon Graves altså... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Må nesten nevne Roy Khan (vokal i Kamelot) (han er bedre live enn på plate i min mening) Det samme sier jeg om Corey Taylor (Stone Sour med Bother!!) (hvorfor ikke gi ut mer Live?) Men når det kommer til sippevokal så er det ingen som overgår Mika Tauriainen (vokalist i Entwine), han mestrer virkelig det å synge med kvin ^_^ (liker litt sippemusikk til tider) (anbefaler Entwine - Bitter Sweet) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Vil dra inn Frediablo jeg. Fresinga hans har virkelig falt i smak. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Disturbed har den feteste vokalisten! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Pink Floyd David Gilmour og Roger Waters har kombinert sett en uslåelig vokal. Waters tar seg av alt der utrykket er viktigere enn stemmen (hørt "Careful with that axe, Eugene" og "One of these days..."?), Gilmour tar seg av alt annet. Det skal også nevnes at Supertramp har en enorm vokal i Roger Hodgson. EDIT: Kunne også nevnt Alan Parsons Project på en del sanger, men de bytter vokal oftere enn andre bytter sokker. "Old and Wise", "Limelight", "Silence and I" og "Don't let it show" er geniale Alan Parsons-låter med kanon-vokal, dog tror jeg alle er sunget av forskjellige vokalister. /me venter på flamewar Endret 25. februar 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Guns N Roses Dream Theater RHCP Foo Fighters Lenke til kommentar
lars_loffen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Phil Anselmo - Pantera James Hetfield - Metallica Bon Scott - AC/DC Axl Rose - Guns N' Roses Robert Plant - Led Zeppelin Det er noen, men er så mange flere som jeg ikke husker nå.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Mitt downsebandet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå