lodott Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Stemmen min går til:.......Chris Cornell! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Vokalisten i Children of Bodom, Alexi Laiho og Metallica's James Hetfield.. Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Coldplay vokalist Chris Martin har digg stemme! Og Blink-182 vokalist Tom DeLonge har og bra stemme...! Eller fet stemme da.. Whatever.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Count Grishnack i Burzum Burzum er et en manns prosjekt, dvs. det er Varg Vikernes som spiller alt og synger alt. men uansett så syns jeg at Nightwish har konge vokal. metallica har bra men er ikke de beste. Kunne også komt med en del lokale band fra Bergen jeg syns har bra vokal, men det er sikkert bare et par stykker her inne som har hørt om de, så det er ikke vits i. men rart at ingen har sagt at vokalen på Mayhem - Funeral Fog er bra... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Billy Corgan(Smashing Pumpkins, Zwan), Cedric Zavala(The Mars Volta), Bobby Conn(self titled=)), Trent Reznor(Nine Inch Nails) og Maynard(Tool) stiller ihvertfall sterkt her =) heheh kommer nok på flere senere =) Lenke til kommentar
Paull Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Feteste og feteste - akkurat nå liker jeg Peter Steele (er det ikke det han heter?) i Type O Negative. Mannen i Opeth kan også sine saker. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Creedence Clearwater Revival.! John Fogerty er en mann man ikke skal kimse av når det kommer til vokale prestasjoner Ellers er vokalisten i Dance with a stranger i særklasse også . Hva er det han heter? Elg? Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Her vil jeg si Disturbed, seriøst får frysning i meg hver gang han vrenger stemmen i brølene sine. off! Ellers er jeg fan av Placebo generelt, vokalmessig også. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Her vil jeg si Disturbed, seriøst får frysning i meg hver gang han vrenger stemmen i brølene sine. off! Ellers er jeg fan av Placebo generelt, vokalmessig også. oachachachachacha Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Han som synger litt på den derre Passenger av Deftones, han som synger litt av "Know you enemy" til Rage against the machine, han som synger i den perfekte sirkelen, Tool og som synger i Children of the Anachronistic Dynasty, samt med Puscifer på Rev22:20. Har jeg glemt noen, da? Tori Amos synger sjeft! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Metallica, In Flames (Anders Fridén! hehe) og Foo Fighters har vel de vokalene jeg liker best edit: Han i HIM synger og bra, men det blir så ******* klissete... greier omtrent ikke å høre på det lenger Endret 10. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tori Amos synger sjeft! Ikke glem Ani Di Franco. Stemmen er ikke verdens vakreste, men passer utrolig bra til musikken hun spiller Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Matthew Bellamy er favoritten. Jeff Buckley er også ganske god. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Red Hot Chili Peppers har konge vokalist Også har vi Queens kjære Freddie Samt Kaizers Janove Pluss sikkert noen jeg ikke kommer på... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 kom på Kurt Cobain nå, han sang jo veldig bra i sin tid Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Michael Kiske (Supared, ex-Helloween) The vocal god! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Og ingen nevner Wayne Static fra Static-X Ellers: Serj Tankian\SoaD Bob Marley Dave Gahan\Depeche Mode Danny Filth fra Cradle of Filth her jo også en del bra på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå