Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke dette egentlig en tråd der man skal si hvem man selv synst er flinke vokaler? Skjønner ikke hvorfor det er så mange som reagerer på at folk nevner vokaler som ikke er like kjente som alle de andre.. men men

5342151[/snapback]

Ikke er lite kjente? Cannibal Corpse er jo "pop" på regne i deathmetal-verden. (Akkurat som Dimmu er til black metal). De er mer kjente enn andre... Grunnen til at folk reagerer er nok at de mener at vokalisten i bandet er sterkt oppskrytt og ikke er på langt så bra som folk skal ha det til...

Lenke til kommentar
Ikke er lite kjente? Cannibal Corpse er jo "pop" på regne i deathmetal-verden. (Akkurat som Dimmu er til black metal). De er mer kjente enn andre... Grunnen til at folk reagerer er nok at de mener at vokalisten i bandet er sterkt oppskrytt og ikke er på langt så bra som folk skal ha det til...

5343401[/snapback]

Joda det er jo sant :blush:

Men jeg mente kjent som SoaD kjent, jeg skulle spesifisert mer

Lenke til kommentar

Selv om jeg sikkert har svart her tidligere, må jeg også nevne: Chuck Billy (Testament). Fyren har en fantastisk bra stemme, etter min mening kongen av Thrash/Heavy Metal vokal. og han takler også growling/death stil bra.. Men såklart, det finnes mange gode der ute, og det er litt vanskelig å kåre en "beste" vokalist. Synes bare han fortjener en plass blant de store.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Guns N' Roses er de andre jeg tenker på må si jeg elsker Axl rose sin stemme fra GN'R slik de var før... nå suger de villt dessverre...

Band nummer tre er system of a down maken til en stemme Tarj har... og må si daron virkelig har begynt å komme seg også!

Men det bandet med den ultimate vokalen synes jeg personlig er Tenacious D! Bare elsker Jack Black sin stemme som kan brukes til nesten alt:D liker de abolutt best live der de står med sine akustiske gitarer og vakre stemmer, i stedet for studio plata dems.. Veldig synd de ikke vil til norge :(

Tenacious D :yes:

Lenke til kommentar
Guns N' Roses er de andre jeg tenker på må si jeg elsker Axl rose sin stemme fra GN'R slik de var før... nå suger de villt dessverre...

Band nummer tre er system of a down maken til en stemme Tarj har...

5346476[/snapback]

Tarj? Du mener kanskje Serj?

Bra vokal det.

Men GNR's vokal er ikke annet enn forferdelig grusomt.

Lenke til kommentar
Er ikke dette egentlig en tråd der man skal si hvem man selv synst er flinke vokaler? Skjønner ikke hvorfor det er så mange som reagerer på at folk nevner vokaler som ikke er like kjente som alle de andre.. men men

5342151[/snapback]

5343401[/snapback]

Nåja! Navnet - og ikke minst coverene - er meget kjent, men jeg tviler på at musikken er like kjent.

Lenke til kommentar

Dexter Holland i The Offspring har en meget passende vokal til deres musikk, noe som gjør den så utrolig fet. I seg selv er vokalen ikke noe pen i det hele tatt men. :ermm::D

Andre bands vokalister som fortjener sin plass her:

Papa Roach

Hoobastank

Kommer nok flere løpende grunnet at jeg nå ikke kommer på en eneste vokal. :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...