voüshvaggi fyrsten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Sjøl mener jeg no at NIGHTWISH sin Tarja Turunen og IRON MAIDEN sin Bruce Dickinson har de desidert tøffeste vokalene!! SLAYER, SATYRICON OG SLIPKNOT har også gode vokalister.. Veldig spesielle, men diggbart!! 4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt.Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Endret 5. februar 2007 av cun Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tja, Led Zeppelin, Dream Theater, Bobby Conn, Blood Brothers, noen vil garantert nevne Mike Patton, Guns N' Roses, Tool og sikkert flere Vokalen i Satyricon suger forresten grenseløst, og det mener jeg fra dypet av mitt hjerte, GRENSELØST. (btw: "oxo" står ikke i ordboka, og det finnes rettningslinjer som forbyr sms-språk...) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tool og A Perfect Circle. EOD. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Serj Tankian / System of a Down (Malakian er også ganske flink da..) Chris Cornell / Audioslave Zack de la Rocha / Rage Against The Machine og en del andre som allerede er nevnt... (the darkness har en ganske 'spesiel' vokalist....) Endret 25. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Tja... mine favoritter er nok Metallica, Nightwish og Tool, samt Zack i Rage Against The Machine rapper bra også, passer utrolig bra til musikken i alle fall. EDIT: System Of A Down har tøff og spesiell vokalist også ja. Er det et band jeg virkelig ikke liker vokalen på, så er det Dream Theater. Det har plaget meg en stund, ettersom jeg synes musikken deres generellt er noe av det beste. Endret 2. februar 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Mesiaghon, 6 feet under og Cannibal Corpse Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 The Soundtrack of our lives, The Mars Volta, Led Zeppelin... Ramones kanskje. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vokalistene i Borknagar og Children of Bodom er ganske "fete". Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Rockatansky( ) Metallica og HIM har noen av mine favorittvokalister Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Metallica, Dimmu Borgir(ren vokal, men den grimme vokalen er grei nok den), Borknagar, Susperia Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Metallica , System Of A Down, Audioslave, Sepultura... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Layne Staley Eddie Vedder Zack de la Rocha Lenke til kommentar
carnage Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fetest vokal er det nok Valfar i Windir, Nocturno Culto i Darkthrone, Count Grishnack i Burzum, og Abbath i Immortal som har stått for... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hva er det disse blackmetal-vokalistene egentlig er så gode på, rent teknisk, utenom å skråle? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Demetrio Stratos i italienske Area. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Må jo si at Jeff Scott Soto er en meget bra vokalist! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Rockatansky( ) Ja, de har kongevokal! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Red Hot Chili Peppers Muse Endret 3. februar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå