bergetun Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Som topic tilsier... Jeg har altså lyst på ett program som kan legge passord på SMS inboxen slik at ingen andre enn meg kan tukle/lese meldingene. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vet ikke om du får det, men du får jo ett som kan låse telefonen Har du 6600 kan du jo passordlåse den uten å legge inn noe Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jaha, Admin'c? Hvordan? Har nemlig 6600 selv... Endret 2. februar 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
some1else Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 trykk på slå-av-knappen så får du fram "Lås telefon" (default kode er 12345) Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kommer litt an på hvilken telefon du har, men det ligger noen progframmer inne på www.club-sx1-de som du muligens kan bruke til dette. Gå inn på software og inn på programmene som heter sicherhet............. Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Some1else: hvor endrer jeg koden for å låse telefonen? btw takk for tipset, visste ikke at dette var innebygget Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 endres på innstillinger... du kan vel stille den inn til å aktiveres etter tid ol. (har ikke prøvd ) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 koden kan bare være tall dah , hadde jo vært ok med bokstaver men jeg overlever Lenke til kommentar
geron Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette er en litt drøy funsjon. Den låser telefonen, men om du feks setter sperretid til 2 min. Så låser da mobilen seg etter 2 min, enten du snakker i tlf eller holder på med noe annet. Resultatet er at telefonsamtalen brytes. Så jeg kunne også tenkt meg et program som la passord på sms inboxen. Det hadde gjort seg. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Fant ett program som gjoer akkurat det jeg var ute etter.. Det heter Gina og finnes rundt paa diiverse yahoo groups .. Du kan bestemme hvilke nummer som skal passord protectes, saa visst du feks faar en melding fra 9888888 og du har bestemt at denne veare passord paa saa maa du taste inn ett passord for aa faa aapna den. Genialt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Er programmet stabilt da? Mener at det virker som det skal og ikke plutselig låser de andre nummerene sånn helt uten videre? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Virker stabilt hos meg. Programmet laaser bare sms'er fra de jeg vil at programmet skal laase.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har fått meg dette programmet nå, men jeg skjønner ikke helt åssen jeg skal få det til å virke? Jeg har lagt til et nummer for å se om det virker og for å teste, men når jeg får en melding fra det nummeret så åpner den seg opp vanlig? Trodde man måtte trykke et passord for å lese meldingen. Jeg har satt et passord også. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 hmmm.. rart .. det funker fint her hos meg Jeg har alle tlf nummerene mine i internationalt format visst det skulle ha noe aa si ER du helt sikker paa at du har starta programmet "Start filtering" ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg finner ingenting som heter "start filtering". Har også prøvd å sette +47 foran nummeret. Hvilken versjon har du av gina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå