MagMan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei på dere, jeg har satt på en SLK947U men en papst 80mm intil jeg får Delta 80mm, brukte AS5 så jeg lurte på om det var AS5 som var skyld i at CPU nesten er 50c? jeg vet at det ikke er særlig varmt, men siden min gamle boks vifte klarte og holde temp på 40c så syntes jeg det var litt rart at SLKen ikke skulle kjøle mer? Jeg vet at AS5 trenger ca. 200 timer på og sette seg godt, men er mulig at jeg har satt den på litt feil eller at det er at jeg ikke har på Deltan ennå? Her er det bare og si hva du tror det er, siden.. trenger bare noen svar så slipper jeg og sitte her og tenke på hva det er og det egentlig ikke er noen grunn til det! Takk.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kor mykje AS5 hadde du på? Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Kor mykje AS5 hadde du på? tynt, tynt lag, nesten gjennomsiktig som folka sa.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ta av ribba og sjå om den har hatt skikkelig kontakt. Om det er avtrykk etter AS'en har den hatt bra kontakt.. Uansett. Prøv å montere den på nytt. Har du kabinettvifter? Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det hørtes ikke bra ut... Høyere temp en med standard kjøler er ikke riktig. Sjek om kjøleren har god kontakt prøv kansje med en dråpe til med AS5(en veldig liten en). Sjekk at kjøleren ikke har fåt noen form for transportskade i form av riper/ujevnheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå