_+mayhem Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hei Fikken slik til 30 års dagen min og lurer på om det er muligheter for å kopple den til pcn for å ta opp lyd/filmbilde fra den eller er det kun fra tv. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text anders Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tviler på at det ska gå, du. Lenke til kommentar
striky Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det går fint det, dersom du har TV-utgang på skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
_+mayhem Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 har et sapphire radeon 9700 kort mrd tv ut.En annen ting kunne det det tenkes at jeg kan kopple min pioneer stuedvd med scart kabel mellom disse to eller vil det ikke funke pga muligens kopibeskyttelse på dvd filmene mine. anders Lenke til kommentar
striky Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du vil ikke kunne kopiere kopibeskyttede DVD-filmer for da kommer Macrovision inn i bildet (du vil få bilde, men det vil være så mettet med støy at det vil være umulig å se på). DVD-plater uten slik beskyttelse vil det selvsagt være mulig å kopiere. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du kan f.eks modifisere din dvd spiller så macrovision blir slått av. Lenke til kommentar
_+mayhem Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) hvordan gjør man det?? Endret 3. februar 2004 av _+mayhem Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 På stasjonære så er det vel sånn at du må chippe den. Men nå snakker du kanskje om dvd spilleren som er inni datamaskinen? Lenke til kommentar
_+mayhem Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 nei har en stasjonær pioneer dv-444 og men har også en pioneer dvd spiller i pcn som er gjort sonerfri. Anders Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis du sjekker tronika.no så kan du se der om de kan fjerne macrovision på din pioneer spiller. Jeg hadde en pioneer dv525 som hadde blitt modifisert og fjernet macrovision. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg