RostamX Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har et lite promlem som irriterer meg grenseløst Har til nå hatt 4 stk bærbare pc`er (forsjellige merker) Det som er felles for dem alle er at noen ganger når jeg åpner "lokket" igjen etter at maskinen er i dvalemodust så får jeg bluescreen of death og maskinen rebooter Løsningen er vanligvis å ta en clean install av windows xp pro :-( Jeg har forøverig en 1557gls som jeg har tatt en clean install av Windows xp pro på men problemet beskrevet over oppstår? Noen andre som opplever det samme? eventuelt vet noen hvordan man fikser det? på forhånd takk Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 det kan ikke bare være meg som ha opplevd dette Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg får også blåskjerm av og til, når jeg har lukket lokket på maskinen min. Skjer langt ifra hver gang, og jeg har aldri bitt meg merke i hva som står der. Men er vel en grunn til at der slik. Går ikke over i hvilemodus når jeg lukker lokket heller.... Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har det slik at den går i hvile når jeg lukker lokket, men har aldri fått noen blåskjem. Har heller ikke hatt makinen så lenge... Snart en uke. Men til nå funker den superbt Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har aldri skjedd meg heller. Ikke som jeg kan huske hvertfall. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 som sagt er det kun enkelte innstalasjoner av windows som får den til å oppføre seg sånn det må da være en patch eller noe som fikser det! Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 akk....urk får vel innstalere windows xp,service pack, oppdateringer, drivere, programmer på nytt da F*** i H*******!!!!!!!!! Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) *dobbel post* Endret 2. februar 2004 av Hooligan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå