Kalle_^ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Når jeg skrur av Win XP på vanlig måte så skrur ikke pcen seg av... det kommer bare opp "Nå kan du skru av pcen" eller nåkka sånt. Hvordan kan jeg få win xp til å skru av pcen også? Edit: Har hatt Win Me på den før og det har skrud pcen av sån som det skal. Endret 3. februar 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du høyreklikke på skrivebordet og egenskaper. Skjermbeskytter, Strøm, APS. Og så kan du huke av det ene valget der. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Du høyreklikke på skrivebordet og egenskaper. Skjermbeskytter, Strøm, APS. Og så kan du huke av det ene valget der. Når jeg er på strøm så finner jeg ikke ut hvor jeg skal trykke på APS. Det er UPS der men der kan jeg ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det skulle vært ved siden av UPS. For meg virker det som om Windows ikke oppfatter at du har støtte for dette i hardware. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Har vært på andre pcer med Win XP men det er ikke en meny for APS der heller, men det funker helt fint på dem. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er mulig du må inn i bios og enable power managment/APM som ligger under Power management(features)setup. Da skulle det komme opp en opsjon som buskmann skriver her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå