Gå til innhold

Diskuter Star Wars-Knight of the old Republic

Asmodeus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første svar. Du blir ikke sith. Du kan bli helt over til Dark Side force-messig, men du tilhører Republic uansett. Hvordan?

Svarer de "gale" svarene i samtalene gjennom spillet. Alle quests har en god og en ond utgang, alt etter hva du sier og gjør mot personen som ga deg questen.

De fleste onde utgangene består av å svare slik at personen blir pissed off og angriper deg. Det er ikke så fritt som f.eks. Morrowind der man kan drepe alt som rører seg.

Les denne tråden

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=197564&hl=

der jeg forklarer inngående om hvordan det fungerer. Ingen vits å ta det opp

i to tråder.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette er det beste RPG spillet jeg har prøvd, men det er jo ikke så likt Gothic2 som folk skal ha det til. Hva synes dere? Er det bare jeg som er dum, eller er det ikke likt? Håper alle som leser dette har en mening og skriver inn ett eller annent! :D

PS: Dette spillet RULER!!!!! :dribble::w00t:

Lenke til kommentar

Har nå spilt endel, og jeg må si at spillet blir bedre og bedre! Har akkurat kommet til Dantooine og fått mitt første lyssverd. Jeg valgte Jedi Sentinel.

Jeg veit at jeg ikke har kommet langt inn i spillet men jeg synes det er vanvittig moro. Løste akkurat en drap sak :p

Det er dette som gjør spillet så bra at man har mange forskjellige oppgaver hele tiden, plutslig stopper man fordi kameratene du har med deg begynner å snakke sammen, krangle litt og sånt.

:)

Skriveleif

Endret av notarget
Lenke til kommentar

Har satt meg fast inni Star Forge når det pøser ut Dark Jedis..Meg og Canderous greier bare ikke den kampen! Har prøvd så mange ganger at jeg ikke har orka å starte spillet på 3 uker nå. Bleh. Er 100% dark side btw..hvis noen har tips.

Insanity funker nesten aldri på dem jo..

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Har satt meg fast inni Star Forge når det pøser ut Dark Jedis..Meg og Canderous greier bare ikke den kampen! Har prøvd så mange ganger at jeg ikke har orka å starte spillet på 3 uker nå. Bleh. Er 100% dark side btw..hvis noen har tips.

Insanity funker nesten aldri på dem jo..

Har du prøvd force wave, death field / drain life?

Og har du ikke med flere henchmen enn canderous? hva med dark side bastila?

Lenke til kommentar
Dette er det beste RPG spillet jeg har prøvd, men det er jo ikke så likt Gothic2 som folk skal ha det til. Hva synes dere? Er det bare jeg som er dum, eller er det ikke likt? Håper alle som leser dette har en mening og skriver inn ett eller annent! :D

PS: Dette spillet RULER!!!!! :dribble::w00t:

Likt Gothic II? Nehei, syns ikkje det likner noe i det hele tatt bortsett fra at begge spilla er rollespill som spilles i 3-person.

Begge spilla er veldig bra da. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...