Lord_Linus Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei har et Geforce kort fra Asus med 32 mg sgram. Har satt på en blue ord, og limt på noen kjøleribber på minnet. Jeg tenkte at jeg skulle ta klokke det litt. Jeg bruker siste versjon av Nvmax til dette. Så jeg satte kortet i maskinen, startet opp. Da jeg startet Nvmax så påstår programmet at kortet kjører med en Mhz på 988 på gpu'en og 746 mhz på minnet..og det er vel lovlighøyt er det ikke? Jeg for ikke skrudd ned Mhz på gpu lenger ned en 304, og 229 på minnet..Hvis jeg starter 3dmark så ser det ut som om skriften har rent av skjermen på bildet før den første testen. Får ikke kjørt testen i det hele tatt.. ikke noe spill heller det fryser etter en kort stund. Er kortet kaputt?? Kortet fungerer greit ute windows, kortet står i masknen nå. Hva er galt?? Eller er jeg i besittelse av verdens raskeste grafikkort som trenger litt ekstra kjølling?? Skulle ønske jeg kunne lagt ut bilde av nvmax, men har ikke noe sted å legge det, kan noen hjelpe meg med så er jeg takknemlig! Lenke til kommentar
Akke Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Lag deg en start.no konto og få 30MB gratis. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei! Ja,det går fort å enkelt å lage seg ein start.no konto.. Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hvis du har clocket det så høyt, og du skrur tilbake til original innstillingene etterpå... Og fargene flyter utover osv osv. Så har du nok svidd av noe viktig. Tror det er bare å kjøpe seg nytt kort gitt. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Problemmet er at jeg ikke har klokket det i det hele tatt. Det var sånn når jeg startet maskinen. Trenger ikke kjøpe meg nytt kort, har et gf3 kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå