slackerjack Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tenk hvor digg det hadde vært med dobble AGP spor, så hadde man sluppetå kjøpe et überdyrt kort, men et likt som det man allerede har. Det schmelck trenger er et Nforce 4 HK (disse støtter SLI-kortene til Nvidia) og selvfølgelig selve SLI kortetene... Bilder: Nforce 4 HK SLI-kort(ene) Noen linker: 1 2 3 Problemet er vel at dette kommer til å koste himla mye penger Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Problemet er vel at dette kommer til å koste himla mye penger Nja ikke si det. Det eneste (så godt som) kortet som støtter 3 skjermer er pr dags dato Matrox Parhelia. Dette kortet koster fra 2400kr og oppover, så 2x6600 kort trenger ikke å bli så mye dyrere, men med vil ha betydelig høyere ytelse. Regner med at det blir nytt HK/CPU/RAM/skjermkort om en stund etter at nforce4 og SLI har kommet litt mer på markedet. Da skal det bli spennende å kjøre spill over 3 skjermer! BTW: Som du sikkert har fått med deg så er SLI egentlig en gammel teknologi som nVidia har blusset liv i... Hadde Diamond Monster 3dII i SLI for ca 6år siden. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 BTW: Som du sikkert har fått med deg så er SLI egentlig en gammel teknologi som nVidia har blusset liv i... Hadde Diamond Monster 3dII i SLI for ca 6år siden. Fikk med meg det ja... Men hvor har jeg lest det? Det sto vel at det første Nforce 4 HK skulle begynne å komme rundt juletider tror jeg... Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Utrolig inponerende! Hadde det ikke vært en ide og lage en slags plast clip eller noe slik får og mørklege mellom? Med tanke på og fytte skjermene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå