jocke Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jallakim: hehe, kanskje det... OT; Hva har det seg at du svarer her, men ikke her? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) *dobbel post, slettet* Endret 21. mai 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Meget imponerende Og så helt nye skjermer, har ikke tenkt og gå lös på den nye 19" LCD min! Hmm, men derimot har jeg et par gammle 17" CRT skjermer, kansje kunne pröve meg på noe lignende der Ble så inspirert schmelck (EDIT: Litt for mange smileys...) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Tror ikke jeg ville prøvd det med CRT skjermene, da det er stor sjanse for at det blir forstyrrelser i bildet hvis du setter to CRT skjermer nærme hverandre. Prøv først å sette CRT skjermene helt intill hverandre og sjekk om du kan merke noen forstyrrelser i bildet... BTW: har jo en tredje 17"LCD som jeg har gjort det samme med, driver med noe mer modding av dem som jeg skal slenge ut "snart". Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) esj så stygt, jeg kunne gjort det mye bedre, dessuten røyk garantien Jeg sier som Schmelk: show us! Sånne innlegg er j**** unødvendige! Er bare med på å skape dårlig atmosfære på forumet Forresten: Sinnsykt nice mod av de skjermene Schmelk! EDIT: Leif Endret 22. mai 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Skal pröve, er egentlig ikke så nöye.. Blir ikke og bruke de skjermene uansett. Tenkte mest på og gjöre dette for moroskyld.. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Jeg må bare beklage min forrige post. Lett å glemme og logge seg av på skolen Edit: Det var forresten brukeren "eatshorts" som skreiv innlegget i mitt navn Endret 22. mai 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg må bare beklage min forrige post. Lett å glemme og logge seg av på skolen Hehe... da så... Tilgitt fra min side Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (PM) Meg: Hallo.. Vi venter enda i spenning, så hva blir det til? Det er dette det er snakk om. Zoidman: Hei Sorry, var ikke jeg som skreiv den posten. Har en idiot i klassen som synes det er utrolig morsomt å skrive innlegg for meg. Den holder for meg, du er tilgitt Zoidman Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg må bare beklage min forrige post. Lett å glemme og logge seg av på skolen Edit: Det var forresten brukeren "eatshorts" som skreiv innlegget i mitt navn Hehe, ok! Syntes at posten var litt useriøs, så det var flott at det ikke var deg! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Må bare si at det var en utrolig bra mod. Hadde neppe turt å gjøre noe slik selv. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hørte rykte om denne posten av en kamerat, måtte bare grave den opp. Så hvordan går det med del 3? må si jeg er imponert btw. Men noe jeg lurer på er om du vet om det går an å fjerne kanten helt? altså sette lcd ellementene tett i tett sammen, eventuelt lage nytt "skall" til dem. Sitter med en liten drøm om å gjøre dette selv, så jeg trenger litt tips fra deg med erfaring. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Flott arbeid :-) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hehe, hvordan havnet denne i kabinetter? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 hørte rykte om denne posten av en kamerat, måtte bare grave den opp. Så hvordan går det med del 3? må si jeg er imponert btw. Men noe jeg lurer på er om du vet om det går an å fjerne kanten helt? altså sette lcd ellementene tett i tett sammen, eventuelt lage nytt "skall" til dem. Sitter med en liten drøm om å gjøre dette selv, så jeg trenger litt tips fra deg med erfaring. Du vil uansett få en kant, da det er slik LCD skjermene er laget, en tynn aluminiumskant på ca 7-8mm, altså ca det jeg har filt ned plastiken til. Del 3 har virkelig latt vente på seg, og jeg håper at jeg får tid til etterhvert, skal bli morsomt å se om jeg får det til! Så du vil nok ikke klare å få noe særlig tynnere kant enn det jeg har selv hvis du lager et nytt skall dessverre! zoneman: takk :-) Marius_EV: de har jo flyttet litt rundt omkring på kategoriene, men jeg vurderte egentlig (for lenge siden) å poste denne i worklogs, men siden jeg var helt ferdig med prosjektet i første post, så var det ikke noe særlig til worklog... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hehe, hvordan havnet denne i kabinetter? Ja det er et godt spm. Skulle ikke dette gått under skjermer? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) hehe, hvordan havnet denne i kabinetter? Ja det er et godt spm. Skulle ikke dette gått under skjermer? Marius_EV: de har jo flyttet litt rundt omkring på kategoriene, men jeg vurderte egentlig (for lenge siden) å poste denne i worklogs, men siden jeg var helt ferdig med prosjektet i første post, så var det ikke noe særlig til worklog... Endret 15. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kabinetter er likevel feil, denne hører vel hjemme i Casemods Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Dette er ikke en case-mod Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Kabinetter er likevel feil, denne hører vel hjemme i Casemods Det var der jeg egentlig postet (del1 og 2) i sin tid... Vet ikke helt hvordan de har havnet her, spesielt med tanke på at akvariums modden min egentlig var i samme kategori, men den ligger fortsatt under casemods EDIT: fredrikrb: jo til en viss grad så er det jo akkurat det det er! det er jo selve "caset" til skjermene som har blitt moddet. Endret 15. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå