Gå til innhold

Skjerm mod, del 2! to 17" LCD

schmelck.no

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Meget imponerende :thumbup:

Og så helt nye skjermer, har ikke tenkt og gå lös på den nye 19" LCD min!

Hmm, men derimot har jeg et par gammle 17" CRT skjermer, kansje kunne pröve meg på noe lignende der :dremel:

Ble så inspirert schmelck ;)

(EDIT: Litt for mange smileys...)

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg ville prøvd det med CRT skjermene, da det er stor sjanse for at det blir forstyrrelser i bildet hvis du setter to CRT skjermer nærme hverandre. Prøv først å sette CRT skjermene helt intill hverandre og sjekk om du kan merke noen forstyrrelser i bildet...

BTW: har jo en tredje 17"LCD som jeg har gjort det samme med, driver med noe mer modding av dem som jeg skal slenge ut "snart".

Lenke til kommentar
esj så stygt, jeg kunne gjort det mye bedre, dessuten røyk garantien

Jeg sier som Schmelk: show us!

Sånne innlegg er j**** unødvendige! Er bare med på å skape dårlig atmosfære på forumet :mad:

Forresten: Sinnsykt nice mod av de skjermene Schmelk! :dribble::love:

EDIT: Leif :blush:

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

(PM)

Meg:

Hallo..

Vi venter enda i spenning, så hva blir det til?

Det er dette det er snakk om.

Zoidman:

Hei

Sorry, var ikke jeg som skreiv den posten. Har en idiot i klassen som synes det er utrolig morsomt å skrive innlegg for meg.

Den holder for meg, du er tilgitt Zoidman :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

hørte rykte om denne posten av en kamerat, måtte bare grave den opp. Så hvordan går det med del 3? må si jeg er imponert btw. Men noe jeg lurer på er om du vet om det går an å fjerne kanten helt? altså sette lcd ellementene tett i tett sammen, eventuelt lage nytt "skall" til dem. Sitter med en liten drøm om å gjøre dette selv, så jeg trenger litt tips fra deg med erfaring.

Lenke til kommentar
hørte rykte om denne posten av en kamerat, måtte bare grave den opp. Så hvordan går det med del 3? må si jeg er imponert btw. Men noe jeg lurer på er om du vet om det går an å fjerne kanten helt? altså sette lcd ellementene tett i tett sammen, eventuelt lage nytt "skall" til dem. Sitter med en liten drøm om å gjøre dette selv, så jeg trenger litt tips fra deg med erfaring.

Du vil uansett få en kant, da det er slik LCD skjermene er laget, en tynn aluminiumskant på ca 7-8mm, altså ca det jeg har filt ned plastiken til.

Del 3 har virkelig latt vente på seg, og jeg håper at jeg får tid til etterhvert, skal bli morsomt å se om jeg får det til!

Så du vil nok ikke klare å få noe særlig tynnere kant enn det jeg har selv hvis du lager et nytt skall dessverre!

zoneman: takk :-)

Marius_EV: de har jo flyttet litt rundt omkring på kategoriene, men jeg vurderte egentlig (for lenge siden) å poste denne i worklogs, men siden jeg var helt ferdig med prosjektet i første post, så var det ikke noe særlig til worklog...

Lenke til kommentar
hehe, hvordan havnet denne i kabinetter? :p

Ja det er et godt spm. Skulle ikke dette gått under skjermer?

Marius_EV: de har jo flyttet litt rundt omkring på kategoriene, men jeg vurderte egentlig (for lenge siden) å poste denne i worklogs, men siden jeg var helt ferdig med prosjektet i første post, så var det ikke noe særlig til worklog...

:roll:

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Kabinetter er likevel feil, denne hører vel hjemme i Casemods :)

Det var der jeg egentlig postet (del1 og 2) i sin tid...

Vet ikke helt hvordan de har havnet her, spesielt med tanke på at akvariums modden min egentlig var i samme kategori, men den ligger fortsatt under casemods :hmm:

EDIT: fredrikrb: jo til en viss grad så er det jo akkurat det det er! det er jo selve "caset" til skjermene som har blitt moddet.

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...