schmelck.no Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Har prøvd begge tingene ovenfor... Akkuart nå har jeg koblet opp maxivistaen til lappen så jeg har trippel skjerm nå, men det lagger og man kan fortsatt ikke se filmer over flere skjermer, selv ikke med programmet som GeeZuZz anbefalte... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Det var rart. Jeg også har ATI, og det funker helt fint hos meg. ATI radeon 8500 riktignok, men jeg regner med dual-monitor funksjonen er lik på alle ATI skjermkort. Hva er det som ikke fungerer i programmet jeg nevnte? Få du likt bilde på begge skjermene? Får du feilmelding? Du må huske å endre size til "Full screen" og style til "Desktop". Edit: Ironisk nok fungerte det ikke hos meg akkurat nå... Det funker de første sekundene, men så stopper bildet på den ene skjermen. Hvis det er dette som skjer hos deg også kan det jo være en driverfeil. Tror jeg kjører versjon 4.0 av ATI driverene. Endret 20. februar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Det som skjer er at filmen blir bare klonet over på den andre... Har prøvd å velge "desktop" og "full screen", men kan prøve litt til når jeg kommer hjem fra skolen... Jeg har de nyeste catalyst driverene (4.2??), har du hydravision installert? Hva slags skjermer har du egentlig? --- GeeZuZz: post nummer 5000, gratulerer! Endret 20. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du er en syk syk mann med alt for mye penger og baller av stål. Sinnsykt artig at du bare peisa på med to nye skjermer.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Med studielån og jobb på RIMI er alt mulig Har hørt noen rykter om at mine to skjermer snart vil få en ny venn, pluss en ny omgang med modding, denne gangen har jeg noen nye ideer som er ganke knall! Ihvertfall hvis jeg får tak i de materialene jeg vil ha, er visst ikke så lett... Noen som vet om hvor man får kjøpt noen metallplater med disse målene: ca 1m lang, ca 3cm bred og 2-3mm tykk? Hvis ikke det finnes så ihvertfall en plate som er stor nok slik at jeg kan kutte den til... Må kunne bøyes med ganske makt, ikke være for bøyelig og det må gå ann å borre hull i den. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 På side 6 i Metallkatalogen til Astrup har de 1,5 x 2m med 2mm, og 1x3m i 3mm aluminium. Det får du kjøpt på NorRag. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Takk karamba! Har aldri drevet så mye med metallarbeid, noen gode ideer på vektrøy å bruke for å kutte til platene slik at det vil passe til mine mål? Altså 1mx3cm? Bor i leilighet og har ikke akkurat råd til så mange nye verktøy, ihvertfall hvis jeg kun skal bruke dem et par ganger... Hvor mye er det for en slik plate? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 kanskje du kan bruke en dremel? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 har tenkt på det, men blir LITT slit hvis jeg må kutte to meter i metall med dremel... skal ha to slike plater... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Sikleobjekt 2004 Jeg får lcd skjermen min på tirsdag hvertfall Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Grattis, si ifra hvis du skal kjøpe enda en og synes at kantene er litt tykke da, hehe... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vet ikke hvor mye det koster. Egentlig er det sikkert like greit å ta kontakt med en blikkenslager. Da kan de jo bare kappe det til for deg med en platekutter. Det vil nok spare deg for mye blod, svette og tårer. Det er jo ikke det enkleste å jobbe med en 1x3m alu-plate hjemme i sin egen blokk-leilighet.. Synes å huske at du skrev at du bodde i Oslo. Da kan du jo f.eks ta kontakt med et metall-verksted som ligger nede i Brennreiveien, vis à vis Blå. Har vært innom der et par ganger. De kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ah, det var et godt tips! Tror jeg går for den! Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) jeg har lyst prøve (2 skjerm i spille) på min pc... (GF4 TI 4800 52.16) Men kan være F.eks skytespill du ser kryss MIDTEN... Endret 29. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Det er litt kjipt at det skjer sånn med krysset, derfor er tre skjermer mer å ønske hvis du skal spille skytespill, men da må du ha et dyrt skjermkort og spillet må støtte tre skjermer/surround gaming... Men jeg prøver jo å fikse en ekstra skjerm og skal se hvordan det går med mitt skjermkort oppsett, et ATI AGP og et PCI kort... Kommer med oppdateringer! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det funket heller ikke Klikk HER for å se hva som blir feil! Det har noe med primary skjerm og slikt. Har sett en løsning der filmen ble vist over 2 (eller fler) skjermer. Skal se om jeg kan finne frem... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 trenger ikke, nå har jeg kjøpt meg Matrox Parhelia og kjører 3x LCD, feilen er at du får ikke kjørt video over flere skjermer ved bruk av "indepedent mode" som ATi støtter, Lenke til kommentar
Mima Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 skal du selge 9600pro kortet ditt ? Eller bytte mot ti4860 deluxe ? =P Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Har allerede solgt det... Dessverre... Måtte jo ha Matrox Parhelia nå som jeg har 3 LCD skjermer, "snart" så kommer del 3! Hvor moddinga har tatt helt av! Kan hinte til at jeg har blitt inspirert av Lex-Icon sin ide lengere opp i tråden, om å fjerne føttene... Stay tuned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå