:---{D Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor selges billige bluetooth-adoptere? Jeg har en laptop med internett og infrarød, men lurer på å kjøpe et blatannadopter til den "ubærbare" maskina. Men hvor selges det?? Helst ikke priser fra nett-butikker... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan få kjøpt det på clas olson til 450 eller noe, men du får bedre kvalite til en like rimelig pris fra en nettbutikk PS: det heter adapter ikke adopter Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan få kjøpt det på clas olson til 450 eller noe, men du får bedre kvalite til en like rimelig pris fra en nettbutikk PS: det heter adapter ikke adopter Billionton usb adapter for usb 1.1, har adapteret og det funker da kjempebra. Vet ikke helt hvordan hastigheten er men får jo ikke testet hva max overføringshastighet er fordi jeg tror telefonen begrenser Prisen? 390kr når jeg kjøpte det PS er litt stress å koble til min nokia 6600 men det kan være at det bare er meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå