chris_83 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg tenkte meg en maskin pa sockel 754. Skal ha CPU, hovedkort, minne og grafikkort. Ser pa Xp 3000+ men burde jeg ga for 512 eller 1 mb L2 minne. Hovekort er jeg usikker pa, MSI har 2 kort, men bus cachen er pa 800 eller 1600 mhz, hva er forskjellen.? Minne tenkte jeg 2 stk 512 mb minne moduler fra cruisal. (ikke LL, det er litt dyrt) Grafikkkort ma vel bli Sapphire Radeon 9800 Pro, men alt er jo utsolgt. (AIW kunne jeg tenke meg) hvilket merke er best, Sapphire? Takk, trenger hjelp. PS! Bestiller frs http://www.komplett.co.uk Studerer nemlig i England Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Om du skal ha 512kb eller 1mb L2 minne komme ann på hva du skal bruke maskinen til. Skal du bare spille er 512kb helt fint. Husk å kjøpe PC3200 RAM. Iht til skjermkort, Sapphire Radeon 9800PRO 128mb. Har dette kortet selv, er å ta svakt i at jeg er "fornøyd" *kose på sapphire*. Men du bør ha PSU på 300w -> Mvh Simon Aldra Endret 3. februar 2004 av Nomix Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvorfor lager du ny post? Om samme tema? Vel, nok om det. Du vurderte i forrige post et 9600 kort... trenger ikke å være dumt dersom du ikke er hardcore gamer... hva med dette: http://www.komplett.co.uk/k/ki.asp?action=...GrpID=1&cks=PRL Det beste løsningen for socket 754 (foreløpig) er faktisk SiS baserte kort, men komplett forhandler ikke disse.... Ellers er TwinMos m/winbound anb. minne (som jeg foreslo i din forige post) Dette ER ikke et low lat. minne, men kan fint kjøre på CAS 2 Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Tror jeg gar for 9600 XT kortet da sparer jeg en del penger. 512 eller 1024 mb RAM. Driver en med autocad, inventor og andre 32 2d programmer. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har du peng går du for1024 TwinMosm/WB .... ellers kjøper du 1x512 og oppgraderer senere om nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå