_Jack_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei, Har tenkt å kjøpe meg ett nytt headsett!!! Noen tips? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Prøv søkefunksjonen. Veldig mange tråder om akkurat det emnet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Koss PortaPro Koss ligger i toppsjiktet når det gjelder headset kan anbefale flere fra dem Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hadde du sagt mer om hva du skal bruke headsettet til så...... Det skal jo brukes til lyd, ja ......... men skal du ha mic til spilling på det osv? Eller skal du bare ha et godt headsett til musikk? Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Skal bruke det til musikk og litt spilling, trenger ikke mic det har jeg fra før Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ikke for å være pirkete,men headset er vel hodetelefoner med mic. Er det headset eller hodetelefoner du er ute etter? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1586800 Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 I så fall viss headsett er hodetelefoner med mic så skal jeg kjøpe HODETELEFONER (uten mic) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Ikke for å være pirkete,men headset er vel hodetelefoner med mic. Er det headset eller hodetelefoner du er ute etter? Vil tro at headset er det engelske ordet for hodetelefoner (og omvendt), så headset _må_ vel ikke ha mic for å bli kalt det.... Men _Jack_: Koss er bra som en sa, og jeg vet Phillips har en del bra headsett Men se linken til atrax du så har du nok av tips..... EDIT: dret meg ut, Mr.Ownage har rett...... jaja... Endret 2. februar 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
chris880 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja...kjøp Koss ur40..meget gode! Har dem sjøl. Bra i spill som cs o.l...De finns i hvert fall både på komplett og microplex. Billigst på sistenevnte. Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Ja, så det. 64 kr billigere på microplex! Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 microplex er vel dyrere på frakt og div. gebyrer Lenke til kommentar
chris880 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja..microplex er dyrere på frakt ja..men etter mine nokså ikke helt gode beregninger skulle det alt i alt bli billigere på microplex, tror jeg..men du får regne etter sjøl. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 microplex er dyr på frakt... må betale 120 - 130 kr når man kjøper i oppkrav Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Uansett har jeg tenkt å kjøpe kjølepasta og, så det er bedre å kjøpe begge delene på microplex enn å kjøpe hodetelefoner på f.eks komplett og pasta på microplex Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vil tro at headset er det engelske ordet for hodetelefoner (og omvendt), så headset _må_ vel ikke ha mic for å bli kalt det.... Det engelske ordet for hodetelefoner er headphones. Hva headset er på norsk aner jeg ikke. Direkte oversatt blir det jo hodesett, men det høres ubeskrivelig teit ut... mvh Pantera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Viss dere skal kjøpe Koss UR40 kjøper dere de fra databutikken.com - Der koster dem 416 spenn. Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Nei, kjøper de heller på Microplex for der koster de bare 372 spenn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå