Ohord Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei! Hva er galt med HK'et mitt, hørte det skal pipe i 30 sek. for å teste at alt funker, så skal det slutte, er et Asus K8V Deluxe. Hva er galt, skal det ikke komme en stemme å si hva som er galt eller noe sånt ? Det står jo ikke noe i bruker manualen om hva som kan være galt... Takk for alle svar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ehmmm... Hvordan utarter problemet seg da? Får du ikke boota, er det det som er problemet? Eller? Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Den skal gå igjenom denne skjekken før den booter, så skjer det liksom ingenting, den står bare der å piper :/ Skal ta 30 sek før den skal slutte å pipe... Kommer heller ikke noe på skjermen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har vel skjekket at alt er kobblet riktig, at ram er satt riktig i slottene, at hovedkortet ikke har kontakt til kabinettet. Har cpu'en god kontakt til kjøleribben, satt cpu'en riktig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Trolig at det ikke takler rammen, hadde et som ogå pep da jeg skiftet ram var alt ok, men det oppstod mange problemer med det kortet derfor er mitt sendt i retur. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Trolig at det ikke takler rammen, hadde et som ogå pep da jeg skiftet ram var alt ok, men det oppstod mange problemer med det kortet derfor er mitt sendt i retur. Tror du jeg får sendt det tilbake da nå ? Hvilket kort burde jeg heller ta da ? MSI kort? Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Anbefaler ikke Delta kortene til MSI iallefall ( AMD ) .. 3 venner , derav 2 har hatt flere problemer... Intel kortene til MSI er helt greie dem, Abit sine og... Eneste jeg aldri har likt er ASUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå