scoot Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Takk for alle fine tilbakemeldinger, nå fikk iallefall JEG bedre selvtillit =) Forresten, om 1 uke åker det inn neon etc Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Takk for alle fine tilbakemeldinger, nå fikk iallefall JEG bedre selvtillit =) Forresten, om 1 uke åker det inn neon etc jeg klarte å knekke mitt jeg Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hmmm har du sett på www.j-hs.comTrykk på Case mod Har blitt litt lite med moddingen i det siste... Er nesten helt tom for penger! Nyeste tingen vi har skiftet på er kabelsamlere. I tilleg står det en blå neon inni der Bryterpanelet er i metall, og heila driden e gammale! (Gjør det mest for å ha någe å jørr på ) Oppdaterer litt innimellom, neste oppdatering kommer vel på fredag eller lørdag. begge modene var kallbra men hvordan fikk du (jonhs) til den råe rust looken?? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Takk for alle fine tilbakemeldinger, nå fikk iallefall JEG bedre selvtillit =) Forresten, om 1 uke åker det inn neon etc jeg klarte å knekke mitt jeg Knekke ? Hva ? KNEKTE dU NEON RØRE? Dakar Og tusen takk MagE Endret 8. februar 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
kakeole Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Bra til å være ditt første da! Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 scoot bestilte du pyntelister og ? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ikke den beste lakkjobben, men helt greit Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hmmm har du sett på www.j-hs.comTrykk på Case mod Har blitt litt lite med moddingen i det siste... Er nesten helt tom for penger! Nyeste tingen vi har skiftet på er kabelsamlere. I tilleg står det en blå neon inni der Bryterpanelet er i metall, og heila driden e gammale! (Gjør det mest for å ha någe å jørr på ) Oppdaterer litt innimellom, neste oppdatering kommer vel på fredag eller lørdag. begge modene var kallbra men hvordan fikk du (jonhs) til den råe rust looken?? marmor lignende spraylakk fra biltema Har en liten pause fra modding nå... Har lite penger , så jeg gjør det som er gratis! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ikke den beste lakkjobben, men helt greit i know Driver og lakker CD-ROM'n nå =) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 scoot bestilte du pyntelister og ? Gadd ikkE ! Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 scoot bestilte du pyntelister og ? Gadd ikkE ! WTF GADD DU IKKJE!.. ka e d for ein mode holådning Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 scoot bestilte du pyntelister og ? Gadd ikkE ! WTF GADD DU IKKJE!.. ka e d for ein mode holådning Sorry sorry, nr1 så har jeg heller ikke penger =(( .... Men alikavell, nå er strax CD-ROM'ene ferdig etter lakkering =) Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ærlig talt. pyntelister e ikkje dyrt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 ærlig talt. pyntelister e ikkje dyrt hehe, jeg har rett og slett ikke lyst på Pyntelister jeg Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 har du någen gang sett pyntelister? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Joa man må trene en stund på å lakkere det er sant, skjære ut firkanter i stål krever mange timer på sløyden. Sant det. Skjerp deg a! Synes du oppfører deg ***** barnslig! Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Billi? På microplex koster det 50kr meteren, ikkje noko særleg billi! Kunne trenga pyntelister sjølv, nokon som veit om nokon billige men ok pyntelister? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Joa man må trene en stund på å lakkere det er sant, skjære ut firkanter i stål krever mange timer på sløyden. Sant det. Skjerp deg a! Synes du oppfører deg ***** barnslig! ... Han bare er sånn Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Sånn, nå har jeg fått inn KAthoder, Vifter, Etc.. Seff flytta over PC'n.. Skal på LAN etterpå, regner med jeg tar noen bilder med min venns Digitale Kamera ... GrrrRRR .. Lenke til kommentar
kakeole Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg er enig i at du burde kjøpe pyntelister. Det blir MYE penere da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå