S_A_Phoenix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor sånne poster som dette får så sykt mye respons dette var en grå trist mod. Ingenting nytt lite gjennomført "worklog" og "mod" generelt. Skulle tro folk som skryter sånne "moder" har trøkka i seg et brett med prosaz. Greit at du prøver deg frem men jeg begynner å bli lei av å se detta på forumet. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 mykje bedre enn orginalt. har det same sjølv, men eg skal berre pusse du ned ikkje lakke Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor sånne poster som dette får så sykt mye respons dette var en grå trist mod. Ingenting nytt lite gjennomført "worklog" og "mod" generelt.Skulle tro folk som skryter sånne "moder" har trøkka i seg et brett med prosaz. Greit at du prøver deg frem men jeg begynner å bli lei av å se detta på forumet. Det e en bra første mod så FU .... Mange værre første moder skal eg sei deg. j Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Joa man må trene en stund på å lakkere det er sant, skjære ut firkanter i stål krever mange timer på sløyden. Sant det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 DU er vel lei av det du, men JEG likte det så kan du ikke bare prøve å holde kjæft neste gang plz? btw, jeg er lei av deg allerede etter 2 hele poster Fin Fint kabinett sc0oT men i det jeg så på bildene ble jeg så inni ###### skremt; hvem var han der ****** skumle typen i sofaen? *løpe som helve**e fra den der duden* BalleMann Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 DU er vel lei av det du, men JEG likte det så kan du ikke bare prøve å holde kjæft neste gang plz? btw, jeg er lei av deg allerede etter 2 hele poster Fin Fint kabinett sc0oT men i det jeg så på bildene ble jeg så inni ###### skremt; hvem var han der ****** skumle typen i sofaen? *løpe som helve**e fra den der duden* BalleMann hehe Takk, og du som klager, greit nok.. Men når du var nybegynner skulle jeg likt og se ditt ass ballemann, hehe ;=) JEg er da ikke skummel ;P Neida, men takk, synes det ble bra jeg og.. Bedre en orginal iaffal Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jaja jeg ser veit hvertfall når jeg ser en fet mod å ikke noe retards kunne mekka i søvne. BTW colorworks lakken er den dårligste du kan få tak i, så neste gang du lakkerer bruk quick f eks. Mye bedre. Pluss prøv å mekk noe ingen har tenkt på før. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor sånne poster som dette får så sykt mye respons dette var en grå trist mod. Ingenting nytt lite gjennomført "worklog" og "mod" generelt.Skulle tro folk som skryter sånne "moder" har trøkka i seg et brett med prosaz. Greit at du prøver deg frem men jeg begynner å bli lei av å se detta på forumet. Det er ikke dårlig til å være førstemod, et sted må man jo starte! Det er helt klart bedre enn det første jeg gjorde Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jaja jeg ser veit hvertfall når jeg ser en fet mod å ikke noe retards kunne mekka i søvne. BTW colorworks lakken er den dårligste du kan få tak i, så neste gang du lakkerer bruk quick f eks. Mye bedre.Pluss prøv å mekk noe ingen har tenkt på før. Merka at den lakken var bad, men får hive på noe klarlakk snart Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du fikk det ganske jevnt da (så i hvertfall slik ut på bildene) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor sånne poster som dette får så sykt mye respons dette var en grå trist mod. Ingenting nytt lite gjennomført "worklog" og "mod" generelt.Skulle tro folk som skryter sånne "moder" har trøkka i seg et brett med prosaz. Greit at du prøver deg frem men jeg begynner å bli lei av å se detta på forumet. Motivasjon er en fin båt! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Du fikk det ganske jevnt da (så i hvertfall slik ut på bildene) Jepp, men er blitt litt kludrette noen steder.. ( derfor, KLARLAKK =)) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 synes det ver kjempe bra jeg.. kan vel egentlig bare håpe på å få noe i nærheten når jeg prøver meg på casmodding.. lykke til med videre flott arbeid... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 synes det ver kjempe bra jeg..kan vel egentlig bare håpe på å få noe i nærheten når jeg prøver meg på casmodding.. lykke til med videre flott arbeid... Takker =) Lenke til kommentar
terminatorDUDE Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jaja jeg ser veit hvertfall når jeg ser en fet mod å ikke noe retards kunne mekka i søvne. BTW colorworks lakken er den dårligste du kan få tak i, så neste gang du lakkerer bruk quick f eks. Mye bedre.Pluss prøv å mekk noe ingen har tenkt på før. Hva er dette for noe og si. jeg syns han har gjort en flott jobb. Dette blei et knakandes flott resultat, og jeg skulle likt og sett hva denne andre slabber dasken kunne klart. Her ser vi en som har jobbet i sikkert uker og dager, for og bli fornøyd.. NEI, phoenix, din retard ! du kunne sikkert ikke gjort det bedre sjøl, din sjølgode evneveike slask.! så nå kan du holde deg unna. foresten bør du ikke få si hva du mener, siden det bare er negativt innhold som kommer ut av munnen din !vask deg gutt. Lenke til kommentar
terminatorDUDE Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Glemte og si at jeg har samme kabinettet, og at jeg har moddet det litt selv. I grunn, har jeg jobbet en del med det, men nå har jeg det hos en kamerat etter vi hadde lan party, så jeg får ikke vist dere bildene. Men jeg syns alle som vil vise fram det de har lagd, skal få lov til det. Ingen skal få ødelegge bare fordi, mange har vist fram sine kabinetter først!!!!! Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Veit du hva, jeg skal faktisk vise dere litt modde skillz om ikke så alt for lenge. Men kom ikke her å tro at jeg forventer lovprising av skillza mine med sprayboksen. Gjør det sånn at jeg selv blir fornøyd å driter da i andres syn, så lenge de ikke kommer med sider ved moddens om kan forbedres. Å hvis noen synes den er drit noob å døds harry, greit da får folk mene det uten at jeg blåser i nesa og ler av dem. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du fikk det ganske jevnt da (så i hvertfall slik ut på bildene) Jepp, men er blitt litt kludrette noen steder.. ( derfor, KLARLAKK =)) Kjenner til det der fra min egen skamfulle AOpen mod Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Veit du hva, jeg skal faktisk vise dere litt modde skillz om ikke så alt for lenge.Men kom ikke her å tro at jeg forventer lovprising av skillza mine med sprayboksen. Gjør det sånn at jeg selv blir fornøyd å driter da i andres syn, så lenge de ikke kommer med sider ved moddens om kan forbedres. Å hvis noen synes den er drit noob å døds harry, greit da får folk mene det uten at jeg blåser i nesa og ler av dem. vet du hva ? du har altfor GOD selvtillit.. Men jeg gleder meg til og se Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Jaja jeg ser veit hvertfall når jeg ser en fet mod å ikke noe retards kunne mekka i søvne. BTW colorworks lakken er den dårligste du kan få tak i, så neste gang du lakkerer bruk quick f eks. Mye bedre.Pluss prøv å mekk noe ingen har tenkt på før. Hva er dette for noe og si. jeg syns han har gjort en flott jobb. Dette blei et knakandes flott resultat, og jeg skulle likt og sett hva denne andre slabber dasken kunne klart. Her ser vi en som har jobbet i sikkert uker og dager, for og bli fornøyd.. NEI, phoenix, din retard ! du kunne sikkert ikke gjort det bedre sjøl, din sjølgode evneveike slask.! så nå kan du holde deg unna. foresten bør du ikke få si hva du mener, siden det bare er negativt innhold som kommer ut av munnen din !vask deg gutt. Takk =) Hyggelig og høre ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå