scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hehe, jeg vet, Aopen kabbiset er stygt, men synes nå det ble bedre sånn som jeg har det nå... eller ? Jada de jo det eg prøve å få fram heh .. Foirresten, nå funker power knappen og ;P Den satt litt fast i går se Gratulere. Sga prøve å montere påknappen inni neseboret på duden eg ska montere på kabbiset mitt. aopen då Au Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det var det sinnsykt bruk av smiles da! Men ellers var det pent Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Det var det sinnsykt bruk av smiles da! Men ellers var det pent Sorry, jeg tok CTRL + C uten og tenke over det Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) denne posten blei ****** meg raskt populær edit: sry ordbruk Endret 2. februar 2004 av tep0sen Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hehe, jeg vet, Aopen kabbiset er stygt, men synes nå det ble bedre sånn som jeg har det nå... eller ? Det er så absolutt en forbedring! Det ble pent Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) denne posten blei ****** meg raskt populær heh Er visst mange som vil se hvordan et stygt aopen kabbis kan se ut.. Evt, bør se ut fixa den overflødige smiley bruken ! Takk CaZiO Skrevet 02/02/2004 : 16:32 QUOTE (Sc0oT @ 02/02/2004 : 16:22) Hehe, jeg vet, Aopen kabbiset er stygt, men synes nå det ble bedre sånn som jeg har det nå... eller ? Det er så absolutt en forbedring! Det ble pent Endret 2. februar 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Går med "bør se ut" Hvis man først ska lha AOpen er det ca. fasit på hvordan det bør være Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Går med "bør se ut" Hvis man først ska lha AOpen er det ca. fasit på hvordan det bør være Takk igjen Joda, du kan ikke se at det er aopen(etter litt lakk), om du ikke er så dum og klistrer på det klistre merke da. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jaja. viss du e ntresert i et kabinett m størrelse og lav pris så e d ideelt... btw katoder leds andre typer jalla jalla stuff som ska bli smekka inn???? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jaja. viss du e ntresert i et kabinett m størrelse og lav pris så e d ideelt... btw katoder leds andre typer jalla jalla stuff som ska bli smekka inn???? Det er PERFEKT om du har lite penger Chash Jeg skal smekke inn jalla i vinterferien tenker jeg, da jeg og noen kompiser skal bestille en bunt med jalla stuf fra microplex!!! Så da skal jeg begynne og bruke det òg Endret 2. februar 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det blir bra! Legg ut bilder Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Det blir bra! Legg ut bilder skal det ! Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 sweeeeeeeeet assa. sry bcs inactiv. hadde 2 grandi så. BACK! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 sweeeeeeeeet assa. sry bcs inactiv. hadde 2 grandi så. BACK! hehe Grandi er snæx.. Men få noen fler tilbakemeldinger ? please ? Vil høre hva folk synes, hørt noen bra hittil Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kor mange harddisk plasser er det i det kabinettet??? er det et bra kabinet? Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kor mange harddisk plasser er det i det kabinettet???er det et bra kabinet? plass til 6 hardisker. får det på mpx for 300 kr.. billig.. MEN UBER SHTØGT. det e og plass til 5 cd rommer som komme t glede spør du meg. Men få noen fler tilbakemeldinger ? please ? Någe lunde rar lakering med nermere titt . Prøv å legg en sjatong med nicket ditt og puss med sandpapir slik at du får in nicket ditt på plexien. fatte du ka eg meine Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 kor mange harddisk plasser er det i det kabinettet???er det et bra kabinet? plass til 6 hardisker. får det på mpx for 300 kr.. billig.. MEN UBER SHTØGT. det e og plass til 5 cd rommer som komme t glede spør du meg. Men få noen fler tilbakemeldinger ? please ? Någe lunde rar lakering med nermere titt . Prøv å legg en sjatong med nicket ditt og puss med sandpapir slik at du får in nicket ditt på plexien. fatte du ka eg meine ... Rar lakkering ? Uff, orker ikke pusse på plexien , vil nødig ødelegge.. Definer, RAR lakkering ? Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ikke akkurat imponert, men greit nokk hvis det er ditt første. "Good work" Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Det er et bra kabinett til og modde.. Solid osv., Synes det var en fin utskjæring på toppen.. Finere en det er originalt i hværtfall Endret 2. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 >' date='02/02/2004 : 18:04'] Ikke akkurat imponert, men greit nokk hvis det er ditt første. "Good work" Og imponere var ikke meningen Meningen var egentlig bare og få det bedre enn utgangspunktet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå