DrittData Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det mulig å få tak i østby data på icq eller mail for å bestille? Sidene derms er som kjent ute av drift? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det mulig å få tak i østby data på icq eller mail for å bestille? Sidene derms er som kjent ute av drift? Har inntrykk av at de har nok annet å henge fingrene i... Vil jo tro de "åpner" igjen så fort de er klare for nye ordre. Hva er det som haster sånn, har de noen reelle supertilbud? Jeg fikk aldri besøkt siden før den ble tatt ned, så jeg vet ingenting om utvalg og priser. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 skal visst være bra utvalg og gode priser. fant 512 mb ram til 2-3 hundre kroner og vil kjøpe NÅ! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja, og de har et ti4200 til 39.90,- jeg skulle kjøpt et par av Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Ja, og de har et ti4200 til 39.90,- jeg skulle kjøpt et par av hva er det? (dumme meg) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 For å ikke snakke om komplette datamaskiner til 200 kroner. Hvis du ikke har fått det med deg så hadde de endel feilprising på siden deres. Supertilbudene er nok historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå