Spragleknas Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 2 mnd er ikke nok grunnlag ... skriv en mail til kundeservice og se når (om?) du får svar ... Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) hmm skjønner ingen isper at man trenger utlinje?, verken online, bluecom, tiscali, tele2 + flere, har jo MAX! 256 ut.. syns det virker høl i hue! Bare Firstmile og NextGentel som har skjønt noe her.. Endret 12. mars 2004 av magne30 Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har hatt tiscali i 3 år nå.. har hatt totalt 7 døgn og ca 15 timer nede tid med de så det skal ha ros for. . Når det kommer til support bitten er de trolig noen av de mest inkompetente idiotene jeg noen gang har møtt.. de har 0 teknisk ferdigheter . ikke noen som helst oversikt over deres nettverk. . deres faktura system virker som en vits.. fikk ettersendt 2 månder med adsl regning etter 2 år. . De svare konsekvent IKKE på mail og hvis du ringer inn med et ref. nummer til mail så finner de den garantert ikke. Men hvis du ikke trenger support på noen som helst måte så er tiscali et godt valg..med hensyn på pris/ stabilitet / pingtider. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg har 850/384 linje hos en lokal leverandør da, så det er ikke bare ngt og firstmile som har mer enn 256 ut.. store selskap, store problem.. hehe Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Catch Communications tilbyr også ADSL linjer fra 850/384 til 2100/512. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå