Ulven Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei, bluecom sier dette skal bli utført innen to uker etter bestilling. Det jeg lurer på er hvorfor tar det såpass lang tid, må man fysisk inn i sentralen lr? Og er det noen som vet om en endring fra 760/128 til 1056/256 vil ha noe effekt på pingen i counterstrike?( Kan vel muligens skru opp ratene ?) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 To uker er ikke lang tid. Internett har desverre forandret psyken vår til å tro at alt kan, og skal, ordnes på noen timer. Av og til skulle jeg ønske at email lagget med fire-fem timer slik at man fikk seg et pust i bakken nå og da. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Men hvordan gjøres hastighetsendring? Må man ha folk i sentralen lr? Lenke til kommentar
knalf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vil ikke tro det, Nextgentel har jo ett sånn tilbud at du kan få 4mbit i kun en helg hvis du trenger (LAN etc), så jeg vil tro det er ganske så "dynamisk".... Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 men eier ikke nextgentel egne sentraler da? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 men noen som vet om jeg vil få noe bedre ping i counter-strike? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei, bluecom sier dette skal bli utført innen to uker etter bestilling. Det jeg lurer på er hvorfor tar det såpass lang tid, må man fysisk inn i sentralen lr? Det er Jara som eier utstyret og det må antagelig bestilles via Jara sitt ordresystem og svjv tar faktisk Jara betalt for slike ting. Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Helt rett det, Jara tar litt betalt. Samtidig er Jara et (fy-ord). Regelrett dårlig hvertfall Ting tar tid der, som alt annet som er relatert til Telenor. Ang. topic, du vil nok ikke oppleve noe særlig bedre ping i CS, da dette har mer med oppbygginga av linjene i strøket ditt og gjøre. Endringene utføres ganske enkelt via et "kontrollpanel" hos ISP'en din. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Om ikke pingen blir bedre kan jeg vel kjøre mere i cmdrate updaterate lr ?? Lenke til kommentar
knugentheknig Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Oppgraderingen koster 500 for alle leverandører av Jara sitt nettverk. Såvidt jeg vet skal det ikke ha noe særlig å si for pingen. Endringen utføres ikke fysisk i sentralen, men via Jara(Telenor Networks) sitt system og det er her tregheten ligger. Behandligstiden er for tiden godt over to uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå