lykkeliten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skal ha en Barebone PC men er i tvil om hvem jeg skal velge. Enten Shuttle SN 45G eller CFI CF-S768 Hvem er "best", skal bare brukes til internet og kontorarbeide o.l. Er shuttle'n verdt 500,- kr ekstra? Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Eller for å spørre på en annen måte; er det noen som har noen erfaringer med CFI (Chang Fun Industry) og da særlig S768? Er noe skeptisk til kvaliteten og stabiliteten, men kanskje uten grunn? Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 har selv SN45 G og er meget fornøyd. Har ikke satt inn deler ennå (fikk den idag ) men den ser pen ut. stilig plexiglass foran. den ser litt vanskelig å bygge i, men den er jo en barebone så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 SN45G er bra den. Du kan klokke en 2500+ til 3200+ uten å få temperaturer over 50. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 vil anbefale deg å titte innpå psdata sin side, syns de har ganske bra utvalg når det gjelder barebones.. shuttle er jo bra ytelses messig og slikt, men synes den bråker alt for mye og blir nokså varm. syns det måtte litt for mye selv modding til før jeg ble fornøyd med min shuttle! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 syns det måtte litt for mye selv modding til før jeg ble fornøyd med min shuttle! Sånn det skal være. Ingenting er perfekt før du har tilpasset saker og ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå