Gå til innhold

Og Valget falt på 6600

soft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk også tenkt å kjøpe denne telefonen etter å ha lest en del om den, men da jeg kom til butikken og fikk holde den i hånden skiftet jeg fort mening.

Den kjentes ut som en leketelefon av plastikk, og den kan ikke tåle mye før plastiken sprekker. :dontgetit:

Etter å ha lest diverse reviews i ettertid, ser jeg at dette er en ting som blir påpekt.

Lenke til kommentar
Hadde faktisk også tenkt å kjøpe denne telefonen etter å ha lest en del om den, men da jeg kom til butikken og fikk holde den i hånden skiftet jeg fort mening.

Den kjentes ut som en leketelefon av plastikk, og den kan ikke tåle mye før plastiken sprekker. :dontgetit:

Etter å ha lest diverse reviews i ettertid, ser jeg at dette er en ting som blir påpekt.

Holdt du en dummy i hånda kanskje?

Min 6600 virker veldig solid satt sammen.

Og det er min første Nokia siden jeg hadde 5110 :)

Lenke til kommentar
Holdt du en dummy i hånda kanskje?

Min 6600 virker veldig solid satt sammen.

Og det er min første Nokia siden jeg hadde 5110 :)

Ummmnei. :roll:

Godt mulig den er mer solid enn det den kjennes ut for, det skal jeg ikke påstå, men all-over-plastic-feelingen ble litt i det meste laget for meg.

Virket nesten som en leketelefon.

Lenke til kommentar
liker designet på 6600 jeg :blush: du ser jo ikke forskjell på 6600 og sx1 pga. sx1 er firkanta boks og 6600 er bra avrunda :roll:

plastikken kan diskuteres; men liker ikke den svarte plasten på og rundt skjermen :dontgetit:

men sx1 er bedre phone....

sx1 er vel ikke noe spess bedre, hva er det den har ekstra? radio og mp3?

Må si at tasteoppsettet er litt tullette, tenk å spille spill på den!, den har sikkert også andre småfeil

Lenke til kommentar

prossesoren er litt raskere; men du merker d ikke for mye...

skjermen er også større; men de 18 øverste pixlene er forbeholdt batteri og signalometer hvis jeg husker rett ;)

EDIT:

har heller ingen sans for tastene... Sx2 where art thou?

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...