enurs Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Er det noen som har sammenlignet kvaliteten på disse 2 skjermkortene. Har hørt at R8500 har en suveren grafikk i forhold til Gforce. Jeg syntes ikke dette, i spill som f.eks mooha er geforce bedre på lik linje som R8500. Han med geforce korte Gi 200 har en litt bedre skjerm en meg, begge 19" men han kan kjøre 85HZ ved 1600*1200 mens min klarer 70 eller 75HZ, vet ikke hvor mye det har å si men uansett så syntes jeg ikke R8500 er noe særlig bedre. Vi knuser jo Gefoce i 3dmark men hvor gøy kan man ha det ved å se 3dmark om og om igjen, det er spill som teller! Noen som har noen mening om dette? Lenke til kommentar
SilentType Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Radeon 8500 klarer 1600*1200 i 120Hz, så det er vel skjermen din som er for dårlig? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hadde en radeon (original) før og synes den hadde MYE bedre bildekvalitet enn min nåværende GF3, savner det kortet ja :sad: Lenke til kommentar
Kleifert Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Linket bilspill her om kvelden: EASports F1 2001 og STCC2. Kikket også på det nye RTS spillet til Starwars (husker ikke hva det heter, men er en kopi av gameplayet til Age Of Empire II) Jeg sitter på et vanlig "gammelt" GF3 200/230, mens kompisen min hadde R8500 275/275. Jeg syns han med sitt ATI kort var overlegen når det gjaldt grafikkvalitet i alle spillene. Han kunne også kjøre høyere oppløsninger og detaljer enn det jeg kunne. Jeg har vært en PC-spiller i mange år nå. En frame fra eller til spiller ingen rolle lenger. Jeg blir mer og mer kresen på bildekvaliteten. Derfor blir det nok ATI på meg også i nærmeste fremtid. Nå når de har fått brukbart til driverne sine, er de nummer 1 syns jeg. Nvidia driverne er jo bra, men de sliter ennå med "infinity loop", og dette irriterer meg, spesielt under LAN's. mvh Jan Arve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå