Meroin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har nettopp kjøpt nytt HK og PSU, HK er det samme som det gamle, men uten usb støtte (veldig kjipt).PSU er Q-Tec 450 Gold dual fan. Jeg sliter med at maskinen bare restarter seg med ett stygt klikk fra en av diskene(1x WD80 og SG160)... jeg kan ikke skjønne hva som er feil.. Jeg måtte kjøpe kjøpe nytt HK fordi 12v på P1 ble svidd.. (veit heller ikke hvorfor) Forslag? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hva med å gi oss litt info om maskinen..? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er der samme chipsett på det nye HKet og det gamle? Vist ikke så må du reinnstallere OS eller ta en fixing av det Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Må man reinstallere OS når man skifter HK? Det har da aldri jeg hatt noe problem med når det gjelder Windows XP :s Lenke til kommentar
Meroin Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jeg har: 2x MP 2800+ Barton@266 2x TwinMOS 256@266 ASUS A7M266-D Kjører XP Det er samme chipsett og jeg har reinstallert.. Endret 2. februar 2004 av Meroin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå