mohseni Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hallo folkens jeg har følgende problem og lure på om det er noen som har vært bort i samme type problem og har en løsning?!: problem: noen ganger (veldi ofte), når jeg kjører visse programmer, begynner Exploreren min (ikke Internet explorer) å jobbe i 95-100% CPU bruk, og slutter aldri, dette gjør at alt går EXTREEMT tregt, og til slutt henger alt seg opp. det jeg da gjør er å avslutte explorer og starte den på ny, eller restarte maskinen, altsa noe helt unødvendig. har noen vært bort i samme type problem? en løsning vet jeg er å formatere, men jeg har lite lyst til det... på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 søk på forumet, problemer angående explorer.exe er hyppig spurt om. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ja jeg hadde samme problemet. det skjedde etter att jeg lastet ned en film. filmfila hadde antagligvis en feil da jeg merkte filmfila med enten høyre eller venstre museknapp begynte exploreren og jobbe febrilsk,da jeg slettet den(måtte inn i sikkerhetsmodus for og slette den) var problemet borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå