Gribuz Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Har problemer med og få åpnet PFD filer ! Ting jeg har prøvd etc - Når jeg prøver og starte Acrobat Reader 6 låser hele maskina seg - reinstallerer Actobat Reader 6 den låser seg igjen - Prøver og importere PDF fil i photoshop, får opp error melding uten tekst - Installerer Acrobat Reader 5, programmet åpner seg men ingen filer lar seg åpne Noen som har any clue hva som er galt ? Noen virus som kan skape dette problemet ? btw : dette er en kompis av meg sin PC, jeg for min del bruker Mac Endret 2. februar 2004 av Gribuz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har du prøvd med nyaste versjon frå Adobe sine sider? Trur det vert kalla Adobe Reader nå. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 japp testet med siste versjon av Acrobat Reader, både testet den Engelske og Norske versjonen Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du har vel mest sannsynlig en helt ødelagt pdf-fil.... Du kan evt postelink til den slik at eg evt kan teste i Acrobat og PitStop Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 jeg har testet en hel haug med PDF filer, har også testet diverse PDF filer som jeg hadde på CD. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg har testet en hel haug med PDF filer, har også testet diverse PDF filer som jeg hadde på CD. hm... rart, har aldri opplevd dette, verken på pc eller mac.. Acrobat og pdf skal i teorien funke best på pc... vil anbefale din kompis en format c: ligger vel noe dritt i systemet som kødder Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 hm... rart, har aldri opplevd dette, verken på pc eller mac..Acrobat og pdf skal i teorien funke best på pc... vil anbefale din kompis en format c: ligger vel noe dritt i systemet som kødder jaja blir vel en god gammel format C: Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kjør heller en reparasjon med XP cden, hvis det er XP han har. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Han kjører Wintendo 2K hmm skjønner ikke at det skal være nødvendig med en fomat c: alt annet på maskina funker jo helt topp, en eller annen konflikt en plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå